10 lépés a hasi zsír leadásáért

ápr. 26 | 4. oldal - fitnesslife.hu
  1. Eddz éhgyomorra

 

A végére hagytam a csodafegyvert, amit csak úgy, hívok, hogy a zsírégető edzés Szent Grálja. Brutálisan eredményes ugyanis, ha éhgyomorra edzel. Reggel a kiürült glikogénraktárak miatt az energiafelhasználás nagyobb része fog a testzsírból történni. Ebben a fázisban történő edzés komolyan javítja az inzulinválaszt, ezáltal a nap folyamán  is kevesebb kalóriára lesz szükséged. Nem kell súlyzós edzésre gondolni, sőt az valójában káros is lenne. Elég csupán 15-20 perc aerob edzés. Azaz kelj fel reggel korábban, igyál egy nagy pohár vizet és menj ki futni. 3-4 km futás kényelmes tempóban, akár minden nap is bevethető és hetek alatt képes komoly eredményeket hozni. Az éhgyomros edzés egyetlen hátulütője, hogy a testzsír mellett az izomtömeget is veszélyezteti, ezért testépítők számára nem a legjobb választás, illetve kiemelten fontos, hogy utána azonnal étkezz. Még egy fontos dolog az, hogy az éhgyomros edzést nem mindenki bírja. Először óvatosan próbáld és ha jól érzed magad benne akkor 30-40 perces aerob edzésre is feltornászhatod magad.

 

forrás: cleaneating.hu

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: