10 perces gyakorlatok a rohanós napokra – Ennyi időd azért csak van, ugye?

máj. 15 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Amikor az élet úgy alakul, hogy az edzés háttérbe szorul, az nagyon vissza tud venni a fejlődésedből. Mikor  még arra sincs időd, hogy levezess a terembe, edz 1 órát, majd hazavezess. Mindez egyszerűen lehetetlennek tűnik a teendőid mellett. De ahelyett, hogy kihagynád az edzést, iktass be a napodba egy 10 perces edzést. Jobban fogod érezni magad, ha legalább ennyit megtettél magadért, ha többre nincs is időd. Azért 10 perced csak van, ugye?

 

Ha szeretnél egy kidolgozott, erős alsótestet, napi 10 percet szánj lábedzésre ezekkel a gyakorlatokkal. Nem csak erősödsz ezektől a gyakorlatoktól, de hajlékonyabb is leszel.

 

 

 

A TE SAJÁT 10 PERCES ALSÓTEST EDZÉSTERVED
 

Állíts be egy időzítőt 10 percre, majd csináld meg ezeket a gyakorlatokat, amennyiszer csak tudod, de azért iktass be pihenőt is, amikor már nem bírod.

 

1
KITÖRÉS SÚLLYAL

5 ismétlés mindkét lábbal

Ez a gyakorlat tökéletes arra, hogy fejleszd az egyensúlyérzéked, és erős lábizomzatot építs. De nem csak az alsótest edzésére jó, az egész törzset megdolgoztatod vele, és ha súlyt használsz, még a felsőtest edzésnek sem utolsó. Így lesz a kitörés végül egy teljes testet megdolgoztató gyakorlat.

 
 
2
FELHÚZÁS GUMIKÖTÉLLEL

5 Ismétlés

A felhúzás erősíti és formálja a hátat. Megdolgoztatja a fenékizmokat, a combizmot és az alsó hátizomzatot, és nem utolsó sorban nem kevés kalóriát égetsz el a gyakorlat végzése közben. Ha nincs gumiköteled, súllyal is végezheted. Állj egyenesen, majd hajolj előre egyenes háttal leengedve a kezedet a térdedig, majd addig hajolj, amíg nem érzed a feszítést a combizmodban. Térj vissza a kezdeti pozícióhoz, majd ismételd meg a gyakorlatot.

 

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: