Unod az edzéseket? Csinálj valami újat! 16 edzésforma, amit érdemes kipróbálni

jún. 18 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Unalmas már a konditerem? Vagy csak nem szeretsz kijárni futni? Át tudom érezni. Néha ki kell szakadni a megszokott körből, és valami új után nézni. Ebben egy kicsit besegítettem. Összeszedtem neked 16 edzésformát, amivel eltörölheted az unalmas edzések gondolatát! Bátran próbáld ki őket, nem fognak csalódást okozni!

 

 

1. Crossfit

Fekvőtámaszok, guggolások, sprintek, súlyemelések. Ez az edzésforma aztán tényleg ki tudja belőled hozni a maximumot! Főleg, hogy percenként égetsz el vele 15 kalóriát! Lehet matekozni 😉

Viszont ha lehet, inkább kérd ki tréner segítségét, főleg a kezdetekkor, hogy pontosan tudd belőni a súlyokat, és hogy megfelelően tudd végezni a gyakorlatok kivitelezését. Enélkül sajnos esélyes, hogy sérülés lesz a vége. Ne felejtsd el a bemelegítést!

 

2. Kettlebell

Biztosan hallottál már ezekről a különleges súlyzókról, nem véletlenül lett olyan népszerű, hisz mindössze 20 perc alatt akár 300 kalóriát is elégethetsz velük! Kezdetben próbálj kisebb súlyokkal edzeni, majd ahogy erősödsz, válthatsz nagyobbakra is. Itt is ajánlanám, hogy elsőnek kérd ki tréner segítségét, hisz ahogy nagyobb súlyokkal kezdesz el edzeni, úgy növekszik a sérülések esélye is.

 

 

3. Boksz

Véleményem szerint a legjobb stresszlevezető. Ha rossz napod volt, szomorú vagy, vagy épp kicsattansz az erőtől és energiától, akár a bokszzsáknak is neki eshetsz, vagy… Hát most nem mondhatok olyat, hogy mást is szétpüfölhetsz, de végülis ez lenne a lényege. 😀 Ha épp ettől a résztől tartasz, maradj inkább a boxzsáknál.

Jót tesz a vérkeringésnek és a szívnek, javítja az egyensúlyérzéked, baromi jól formálja az alakot, ezáltal ugye mondanom se kell, milyen jól fogyaszt. Mire vársz még?

 

4. Sprint Triatlon

A háromszoros kihívás, amit mindenkinek ki kéne próbálnia. És akár te magad is rendezhetsz mini triatlont, csak tűzz ki magad elé egy célt. Az alap rövidített változata 800 méter úszásból, 20 km biciklizésből és 5 km futásból áll. Ma már egyre elterjedtebb ez az eredetileg Amerikából indult edzésforma. Ha csapatban szeretnéd kipróbálni, arra is van lehetőség, hisz a sprint tiatlonban váltózásra is van lehetőség. Remélem meghoztam a kedved 🙂

 

Még nincs vége, egy csomó másik edzésformáért is megéri lapozni a következő oldalra!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: