Unod az edzéseket? Csinálj valami újat! 16 edzésforma, amit érdemes kipróbálni

jún. 18 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

5. Spinning

Úgy lett népszerű a köztudatban, hogy ez “női sport”, pedig egyáltalán nem kell annak lennie. Férfiként csak annyi a dolgod, ha egy kicsit keményítenéd az edzést, hogy súlyokat pakolsz magadra. Hidd el, rendesen megizzaszt majd. Női sportként pedig lehet vegyíteni pilatesszel, vagy jógával. Az, hogy mennyire lesz számodra is élvezetes az óra, az csak az adott instruktortól függ.

 

6. Boot Camp

Avagy kiképzőtábor. Mire számíthatsz? Egy kemény edzőre, aki majd szépen a képedbe ordít, ha puhány lennél. Márpedig az ilyen edzőknél mindenki puhánynak fog számítani. Az edzésen lesz guggolás, fekvőtámasz, rúgás, felülések, aerobik mozdulatokkal társítva. Unatkozni nem fogsz. Említettem, hogy óránként 600 kalóriát lehet elégetni, ha mindent beleadsz? Remélem eleget mondtam. 😉

 

 

 

7. Balett

Talán te nem sportként gondolsz rá, pedig ha tudnád, hogy milyen keményen is edzenek a balettozók, meggondolnád. Nem véletlenül néznek ki úgy, ahogy. A balett az összes izmot megdolgoztatja rendesen, a törzset, a kar és a láb izmait is, csak hogy a legfőbbeket említsem. Vannak olyan stúdiók, ahol akár kardiót edzést is beleépítenek az órákba, így még kevésbé mondhatjuk azt, hogy a balett nem számít kiadós edzésnek.

 

8. Vízi aerobik

Azt már biztosan tudod, hogy az egyik legkevésbé ízület roncsoló edzésforma a vízi sport. Hisz a vízben csak a töredékét kapod annak, amit a talajon kapnál. Ezáltal mindenkinek ajánlom, hisz nem csak ízületkímélő, de nagyon hatékonyan megdolgoztatja minden izmodat! Ez főként a víz ellenállásának köszönhető, de emellett nagyon jól oldja a feszültséget, közérzetjavító, és elég sokszor kerülhetsz olyan helyzetbe az órákon, ami valamiért vicces lesz.. 😀

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: