16 újévi fogadalom, amiktől egészségesebb lehetsz

dec. 31 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Régi szokás az újévi fogadalom, de sokszor csak 1-2 hónapig tart. Kevés a kitartó ember. Ha eddig Neked sem sikerült betartani a fogadalmaidat /legyen az bármi/, határozd el magad, hogy 2019-ben másképp lesz. Kitartó leszel és betartod a fogadalmaidat. Képes vagy rá! A következő 16 dolog segítségedre lesz, hogy egészségesebb legyél az új évben:

1. Tanulj meg meditálni

A meditációs gyakorlatok előnyei határtalanok, javítják a mentális egészséget, jobb lesz tőlük a koncentrációs képesség, az általános közérzet és ritkábban leszünk betegek.

 

dietmaker.hu

2. Aludj többet

Tartsd be a nyolc órát, mert a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás jót tesz a mentális egészségnek és csökkenti a betegségek kockázatát.

 

3. Vegyél vissza a cukorból

És ne a feneked mérete, hanem a saját és családod egészsége miatt. Kezdj hozzá fokozatosan, és meglátod, egyre könnyebb lesz. Először hagyd el a reggeli kávédból, aztán váltsd le a bolti gyümölcsjoghurtot natúrra, és meglásd, előbb-utóbb azon kapod majd magad, hogy nem fog hiányozni a túl édes íz. Eleinte nehéz feladat, de teljesen hozzá lehet szokni néhány hét leforgása alatt.

 

4. Szakíts időt magadra!

Nem kell feltétlenül elnevezni és fellengzősen “énidőnek” becézgetni. Elég ha tudod, hogy miért jó, ha egy kicsit egyedül tudsz lenni. Persze bevásárolni is jó egyedül, de ha teheted néha tölts úgy időt magadban, hogy viszonylagos csend és nyugalom uralkodik körülötted.

Néha egyébként az is segít, ha a tömegközlekedés forgatagában a telefon és hírolvasgatás helyett bámulsz kifelé az ablakon.

 

LAPOZZ a folytatásért, megéri!

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: