Kezdd a reggelt egy 30 perces edzéssel! Megmutatjuk, mit és hogy csinálj

okt. 03 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Íme, egy edzés, ami felpörgeti a napod már reggeltől! Tudom, nem könnyű kikelni az ágyból – főleg így a hidegebb időben -, de megmutatjuk, hogyan csináld úgy, hogy gördülékenyebben menjen a korai testmozgás.

Kezdd a reggelt egy 30 perces edzéssel! Megmutatjuk, mit és hogy csinálj

Egy végigdolgozott nap után túl fáradtnak és kimerültnek érzed magad, hogy még hazafele beugorj a terembe vagy otthon nekiállj edzeni? Nem vagy egyedül a problémáddal, sokuk számára a “felnőtt élet” szab gátat a céljainak, mert akik gyereket nevelnek, dolgoznak, azoknak kevesebb energiájuk és idejük van a nap végén arra, hogy még elmenjenek egy másfél órás edzésre. Próbáld meg beiktatni ezt a rövid, de intenzív reggeli edzést legalább heti 4 alkalommal és érezni fogod a változást, hogyan pörget fel már a nap kezdetén az edzés!

 

Ősszel sem áll meg az élet, tessék edzeni változatlanul, rendszeresen, kitartóan!

A képlet egyszerű: már reggelről végzünk kardió edzést és erőgyakorlatokat is. Ha eddig az volt a kifogásod, hogy neked nincs időd a konditerembe elmenni, akkor íme egy alternatíva: az ébredés utáni, otthoni edzés.
A reggeli edzésnek a hatásairól, az éhgyomorra végzett kardióról már többször írtunk. Sokáig azt hangoztatták, hogy ez nem jó zsírégetésre, sőt inkább csak káros, mert izmot viszont tutira veszítesz, ha reggel kardiózol. Aki emiatt aggódik azoknak a lelki békéjének a kedvéért érdemes lehet egy gyors BCAA turmixot készíteni…

A másik ellenérv, amit hangoztatni szoktak a reggeli edzések ellen, hogy szénhidrát nélkül nem lesz erőd, nem fogod bírni. Ez nyilván olyan szempontból igaz, hogy igazán nagy súlyok használatára tényleg nem a legideálisabb. Ugyanakkor most nem az erőszint fejlesztése a cél, hanem a teljes test erő-állóképességének a javítása és a keringés fokozás. A terhelésnél használt súlyok közel sem maximálisak, ahogy az intenzitás sem.

A trükk:  a sima reggeli kocogás vagy biciklizés helyett egy teljes testet átmozgató részben eszközös, részben saját testsúlyos köredzést végzünk. Lapozz!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: