5 érv a reggeli mozgás mellett

Már. 08 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Mikor a legjobb edzeni? Reggel, napközben vagy este? A válasz egyszerű: tök mindegy! Az a lényeg, hogy eddz, mozogj, sportolj, csinálj valamit!
Viszont most kitérünk arra, hogy a reggeli torna miért is olyan hatékony.

 

1. A reggeli mozgás segít könnyebben, gyorsan formába lendülni és energizál egész napra

Ha nem vagy egy korán kelő típus (ahogy én), próbálj meg este korábban lefeküdni, hogy reggel könnyebben menjen a kelés és tudj egy fél órát-órát edzeni még munka előtt. Ha ezt megteszed, nem leszel bágyad napközben, nem félkómásan vánszorogsz majd be a munkahelyre, hanem frissen, energikusan és üdén. Igen, hozzá kell szoktatnod magad, de hidd el, hogy megéri! Az első hét nehéz lesz, utána hozzászoksz és nem lesz olyan gyötrelmes.

A legtöbben most ezt olvassák:

Legtöbben szinte kétszer annyi időt töltenek az irodában ücsörögve, mint otthon vagy kint a friss levegőn! Az állandó ülőmunka természetesen

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: