5 popsi gyakorlat otthonra, amivel feszes hátsót varázsolhatsz

feb. 09 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Sok oka akadhat annak, ha a hátsód elveszíti az eredeti feszességét és megereszkedik. Hoztunk neked egy videót, amivel otthon is gondoskodhatsz arról, hogy a tested éke vissza kerüljön a helyére. Ezekkel a gyakorlatokkal viszonylag kevés idő befektetéssel érhetsz el látványos eredményt.

A formás, tömör, izmos fenék eléréséért nem muszáj minden áldott nap keményen széthajtanod magad az edzőteremben, otthon is gond nélkül elvégezheted. Ami nem kis megnyugvás ezekben a vészterhes, karanténos időkben… A mozgás persze elengedhetetlen, de néhány otthon ismételhető, comb- és tomporerősítő tornagyakorlattal is megvalósíthatod célodat, ha azok a megfelelő izmokat veszik igénybe.

A Blogilates edzője, Cassey Ho olyan lábemelgetős mozdulatsorokat mutat videójában, melyek megemelik a farizmokat, de további jótékony hatással bírnak a szervezetre. Ha ülőmunkát végzel, az alábbi gyakorlatsorral helyreállíthatod a csípő- és fenéktájék, valamint a lábak vérkeringését.

A videót a következő oldalon találod!

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: