60 dolog, amivel belecsempészheted a mozgást az életedbe konditerem nélkül

jún. 13 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

 

21. Szerezz be egy lépésszámlálót, és érj el vele 10.000 lépést minden nap

 

22. Parkolj messzebbre a megszokott parkolóhelyedtől

 

23. Cseréld le az irodai székedet egy fitball labdára

 

24. Diszkréten feszítsd be többször a hasizmodat, miközben várakozol valahol

 

25. Emelkedj lábujjhegyre és vissza fogmosás közben

 

26. Állítsd be a telefonodat emlékeztetőre, majd amikor jelez neked, csinálj nyújtó gyakorlatokat.

 

27. Csatlakozz egy futó csoporthoz (Facebookon rengeteg ilyen csoport van)

 

28. Csinálj egy sport csapatot a kollégáiddal

 

29. Tűzz ki egy célt az adott hetedre, hogy a héten futni fogsz, biciklizni, vagy sétálni.

 

30. Menj el túrázni a barátokkal/családdal

 

31. Vigyél gumikötelet a nyaralásodra, és használd is

 

 

 

32. Menj el falmászásra

 

33. Télen irány korizni

 

34. A következő nyaralásodon próbálj ki valami új vízi sportot

 

35. Kelj fel a kanapéról, és helyette végezz a fal mellett guggolásokat TV nézés közben

 

36. Online bevásárlás helyett menj el személyes bevásárlásra

 

37. Mosd le otthon a kocsidat, ne menj el autómosóba

 

38. Amikor lépcsőzől, egyszerre lépj két lépcsőfokot

 

39. Olyan hotelekbe menj akár nyaralni, akár wellnessezni, ahol van konditerem

 

40. Sprintelj a sarki boltig. És ne törődj a tekintetekkel, amik eközben rád szegeződnek majd.

 

 

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: