60 dolog, amivel belecsempészheted a mozgást az életedbe konditerem nélkül

jún. 13 | 3. oldal - fitnesslife.hu

 

 

41. TV és vacsi helyett válaszd a vacsi és tánc opciót

 

42. Kitöréseket csinálva menj el a konyháig, és vissza

 

43. Vagy egyéb más hatékony gyakorlatot is végezhetsz 😉

 

44. Ha nem épp a munkahelyedről kapsz hívást, hangosítsd ki, és közben végezz lazább gyakorlatokat

 

45. Ültess virágokat a kertbe

 

46. Ne az asztalodnál ülve fogyaszd el az ebédedet. Szépen mozdulj ki az irodából, ebéd után sétálj egyet ha még belefér az idődbe, ha pedig nagyon hosszú az ebédidőd, egy gyors edzést is megejthetsz

 

47. Takaríts. Egy nagyjából 68-70 kilós ember akár 170 kalóriát is elégethet egy porszívózás, söprés, ablakpucolás vagy egyéb tevékenység közben.

 

48. Miközben vársz arra, hogy felforrjon a víz az edényben, vagy felmelegedjen a tegnapi menüd a mikróban, plankelj.

 

49. Ha van medencéd, menj úszni egyet. Ha nincs, keress egy helyet, ahol tudsz 😉

 

50. Iktass be egy rövid városnézést a napodba, bárhová is kell menned

 

51. Menj el a barátaiddal gokartozni, paintballozni, teniszezni, squasholni, bármit csinálhattok, ami hozzátok a legjobban illik

 

 

 

 

52. Főzd meg előre azt, amit a héten fogsz enni. Így egyrészt többet vagy talpon, miközben készíted az ételeket, másrészt több időd lesz elmenni mozogni.

 

53. Szállj le a buszról/vonatról egy megállóval előbb, és sétáld le a hátralevő utat

 

54. Gyorsíts az átlagos sétáló tempódon

 

55. Csinálj felhúzásokat, miközben viszed ki a kukát

 

56. Egy jó Wii Fittel egyszerűbb formába lendülni 🙂

 

57. Feszítsd be a fenékizmaidat észrevétlenül a megbeszéléseken. Vagy munka közben. Vagy igazából bárhol. 5 másodpercig feszítsd, majd lazítsd el. Csináld meg ezt tízszer.

 

58. Készíts be a kocsidba ugrókötelet, súlyzót, és váltóruhát, így bárhol is jársz, bármikor készen fogsz állni egy gyors edzésre. Furán hangzik, de a legjobb egy spontán edzés, amikor még időd sincs túlagyalni. Egyszerűen csak megteszed, és ez hatalmas löketet tud adni a legközelebbi alkalomhoz.

 

59. Emlékszel még a régi DVD edzős lemezekre? Szedd elő a fiók mélyéről, és csináld végig!

 

60. És aminek a párod is biztosan örül majd, ha kicsit többet mozogtok együtt 😉

 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: