Az 5 legkedveltebb edzésforma, ami garantáltan formába hoz!

jan. 10 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Ha valóban látványos eredményeket akarsz elérni minél előbb (az egészséges táplálkozás mellett), akkor mindenképpen a következő edzésformák közül válogass, mert iszonyatosan hatékonyak és szuper erőre és állóképességre tehetsz szert általuk. Próbáld ki őket, variáld és találd meg a kedvencedet 😉

A legszuperebb edzésformák, amik segítik az átalakulásodat

1. CrossFit

Bár a Crossfit közel 20 éve létezik, hazánkban mégis csak kb. 8-10 éve kezdett elterjedni, ismertté válni. A CrossFit – mint az egyik legintenzívebb edzés – ötvözi a súlyemelést, a saját testsúlyos gyakorlatokat, a kardiót, a kettlebell edzést és így tovább folytathatnám a sort jó néhány speciális eszközzel. Nem az a célja, hogy kimondottan 1-1 testrészt mozgasson meg, hanem folyamatosan az egész testet igénybe véve teljesen átmozgat. Első sorban növeli az állóképességet, az erőt és mindeközben izomzatot is épít!

 

2. Spinning

Egy olyan kerékpáros edzőtermi edzésforma, amely brutális intenzitásának köszönhetően nagyon hamar látványosan lerobbantja az emberről a felesleget. Az alsó és a felsőtestet egyaránt megdolgoztatja, ezért annyira kedvelt ez a teljes testet átmozgató kardió edzésforma. Az edzés magával ragadó hangulata és a dübörgő zene teljesen elfeledteti, hogy épp mennyire ki vagy már fáradva sőt, épp hogy feltölt energiával és teljesen kitisztítja az elmét is!

 

3. Bootcamp (szabadtéri katonai edzés)

Amiért egyre közkedveltebbé válik ez az edzésforma manapság az az, hogy egy edzés alatt akár 1000 kalóriát is elégethetünk, Folyamatosan váltakoznak a kardió és erő-állóképességi gyakorlatok, melyeket rudakkal, kettlebellekkel, rugalmas szalagokkal és saját testsúllyal végeznek.

 

Még nincs vége! LAPOZZ!

A legtöbben most ezt olvassák:

Konkrétan a hajdináról, az amarántról és a quinoáról van szó. E három „álgabona” azonban valójában nem tartozik a gabonafélék csoportjába,

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: