Bevált tippek fáradság ellen

Sze. 22 | 2. oldal - fitnesslife.hu

2. Napi 2-3 liter folyadék!

Talán ezt a legnehezebb betartani, pedig érdemes odafigyelni rá. Sokan nem tulajdonítanak nagy jelentőséget a napi folyadékbevitelnek, pedig ha a vízháztartás egyensúlya megbillen a szervezet kiszárad. Kevesen tudják, hogy már 2%-os folyadékvesztés esetén is csökken a fizikai, és a szellemi teljesítőképesség, és megjelennek az első tünetek: fejfájás, koncentrálóképesség csökkenése, szomjúság. A szervezet működésében a víznek szerteágazó szerepe van. Biztosítja a megfelelő vérnyomást és vérkeringést. Részt vesz az emésztési és felszívódási folyamatokban, tápanyagok szállításában, salakanyagok kiválasztásában. Segít az egészséges sav- bázis egyensúly megtartásában. Szabályozza a testhőmérsékletet és a vizelet hígítását.

Az sem mindegy, mit iszunk. A legjobb választás a szűrt, tisztított víz, azonban, ha nem áll módunkban víztisztító berendezésre szert tenni, megteszi a csapvíz, szénsavmentes ásványvíz is. Kerüljük a cukros, magas kalória tartalmú üdítő italokat, és azok light (vagyis édesítőszeres) változatait, valamint a koffeines energiaitalokat illetve alkoholos italokat.

Nézd meg ITT az 5 legjobb gyógyteát, mely tisztít, fogyaszt és nyugtat. ➡ ITT találod a gyógyteázás szabályai, amit lehet, Te sem tudtál eddig

 

 

 

1. Pihenj!

A mai rohanó világunkban az embereknek nagyon fontos, hogy a mindennapjaik rendszeres része legyen a pihenés. Ugyanis, ha nem vagyunk formában, akkor az élet különböző területein nem tudunk megfelelő módon helytállni. A pihenés nem csak azért fontos, hogy megőrizzük nyugodtságunkat, hanem amiatt is, hogy ne fárasszuk ki magunkat egy-egy keményebb, fokozottan stresszes napon.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: