Csípőformáló gyakorlatok a nőies alakért

jún. 12 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Nem jó a túl izmos, a túl sovány alak… törekedj te is az arany középútra, alakíts ki magadnak egy szép, nőies alakot. Ehhez elengedhetetlen, hogy szép, karcsú, feszes csípőd legyen. Szuper jól formálható a csípő tánccal is akár, de most elhoztunk Neked 6 igazán hatékony gyakorlatot, amikben nem fogsz csalódni. Lássuk:

Csípőcsavarás székkel

Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg a tenyereden egy széken és helyezed a teljes testsúlyod rá. Jobb lábad behajlítva emeld fel a bal lábad felé csavarva
Gyakorlat: A behajlított lábad kinyújtva lendítsd ki hátrafelé
Ismétlésszám: 3×10 mindkét oldalra

 

Oldalsó hídtartás

Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg nyújtott karral a jobb oldaladon, bal kezed tedd csípőre és a lábaid legyenek behajlítva
Gyakorlat: Feszítsd meg a törzsed és emeld fel a csípőd, úgy hogy csak a térdeiden és a lent lévő tenyereden támaszkodj. Ügyelj arra egy vonalban legyen a tested és ezt a pozíciót tartsd ki pár másodpercig mielőtt visszatennéd.
Ismétlésszám: 3×12 mindkét oldalra

Láblendítés oldalra

Kiinduló helyzet: A kezedet összekulcsolva enyhén guggolj le összezárt lábakkal.
Gyakorlat: Felváltva nyújtsd ki a lábad mindkét oldalra felegyenesedve.
Ismétlésszám: 3×20 mindkét oldalra

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: