Egyszerű étrend a rohanós hétköznapokra!

ápr. 03 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Valószínűleg azért vagy itt és azért olvasod e sorokat, mert sokak közül Te magad sem vagy éppenséggel időmilliomos, akinek olyan veszett sok ideje van órákat főzőcskézni, mégis fejedbe vetted, hogy változtatsz az életmódodon, egészségesebben fogsz táplálkozni és fittebb életvitelt szeretnél kialakítani. Ehhez mint tudjuk, elengedhetetlen az étkezés megreformálása, hiszen formálódásunk alapja a táplálkozáson múlik! Ezért aztán mégiscsak érdemes egy kis időt és energiát belefektetned a menüd kialakításába, de hogy mégis hogyan tudod ezt hatékonyan megtenni, azt mindjárt mutatjuk!

Minőség és mennyiség

Ha rohanás van, kevés az idő, akkor a legfontosabb számunkra, hogy egyszerűen, gyorsan elkészíthető ételekkel színesítsük menünket, de mégis gondosan figyelve arra, hogy milyen is az étel minősége! A sietős napokon hajlamosabbak vagyunk csak gyorsan bekapni valamit és esetleg oda sem figyelve arra, hogy abban a bizonyos ételben mennyi kalória, szénhidrát, cukor és felesleges adalékanyag van. Én azt mondom, inkább legyen kevesebb, de jobb minőségű! Mert mint tudjuk, az egészséges életmód és főleg a diéta/fogyókúra nem a zabálásról szól!

Heti bevásárlás

Időt és energiát spórolhatsz azzal, ha előre egy hétre bevásárolsz. Így mindig lesz otthon alapanyag, ha éppen kifogytál az elkészített ételből, pillanatok alatt össze tudsz dobni egy menüt, hisz van miből dolgozni és ráadásul ha a sarki közért helyett hipermarketben vagy nagyobb üzletben vásárolsz, még pénzt is spórolhatsz vele.

Több napra főzni

Ha nem feltétlen szeretnél egész nap szendvicsen tengődni – ami mondjuk az alakodnak sem tesz feltétlen jót -, akkor érdemes egyszerre nagyobb adagokat készíteni, amit kiporciózva le is tudsz fagyasztani és alkalom adtán csak előkapod a fagyóból. Azt gondolod, hogy nagy munka napokra előre főzni? Szerintem teljesen mindegy, hány napra főzöl, ha már úgyis benne vagy és úgyis úszik a konyhád! Elég, ha hetente csak 1-2 alkalommal úszik! 😉 Ne gondold, hogy kizárólag a főételt lehet lefagyasztani! A tízóraira vagy edzés előttre szánt zabpalacsinta, esetleg protein muffin simán bírják a fagyasztást, szóval ezekből is nyugodtan betárazhatsz nagyobb mennyiséget!

 

ÉTREND pedig a következő oldalon van, lapozz >

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: