Ezeket edd, ha lapos hasat szeretnél!

nov. 16 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Alapvetően az étkezésen múlik a súlyvesztésünk sikerességének vagy bukásának lehetősége. Edzhetünk akár naphosszat is, ha mellette nem figyelünk kellő módon arra, hogy mit viszünk be a szervezetünkbe!

 

 

Alapszabályként elmondható, hogy éheztetni magunkat teljesen felesleges sőt, nagy badarság is, hiszen a bumeráng ha visszacsap, akár duplán is felszedhetjük azt, amit nagy nehezen leadtunk.
Legcélszerűbb hát olyan ételeket választani, amik magas rosttartalommal rendelkeznek, nem puffasztanak, valamint magas az antioxidáns és a fehérjetartalmuk.

A teljesség igénye nélkül mutatunk most párat, amit akár még esti nassként is fogyaszthatsz!

Formás lábak, kerek hátsók, izmos hasfalak... Kövess minket Facebookon is! ➞
 

 

Görög joghurt

Fehérje tartalma magasabb az átlagos joghurtnál, ezzel némileg segít csökkenteni az éhségérzetet, több ideig érzed eltelítve magad. Ezen kívül a benne lévő probiotikumok egyensúlyban tartják a bélflórák működését, segítve ezzel a puffadás elkerülését.

 

Savanyú káposzta

A téli időszakban igazi szuperkaja, hiszen magas C-vitamin tartalmának köszönhetően segít megelőzni a betegségeket. A benne lévő anyagoknak köszönhetően szintén a bélműködés helyreállításában játszik fontos szerepet, segítve ezzel a zsírégetést.

 

Grapefruit

A savanyú és keserű ételek, mint amilyen a grapefruit is, az emésztés könnyítésével serkentik az anyagcserét. Érdemes tehát étkezések előtt pár gerezdet fogyasztani belőle, de ha épp más nincs kéznél, akkor a citromos víz is hasonlóan jótékony hatást vált ki.

 

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: