Ezeket edd, ha lapos hasat szeretnél!

nov. 16 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

Lazac, makréla, avokádó

Hatásuk miatt vesszük ezeket egy kalap alá, ugyanis a bennük lévő omega-3 zsírsav segíti csökkenteni az inzulin szintet. Ez azért fontos, hogy a testünk a bevitt kalóriákat ne elraktározza, hanem lebontsa.

 

Banán

Magas káliumtartalma miatt segít megszüntetni a vízvisszatartást, ezen kívül mivel magas a rosttartalma, ezért hosszú időre kiiktatja az éhségérzetet. Fontos azonban tudni, hogy gyümölcscukor (fruktóz) tartalma is jóval magasabb a többi gyümölcsnél, azért esti órákban már nem ajánlott fogyasztani. Tízóraira, reggeli zabpehelybe, vagy délutáni edzés előtti energiatöltetnek tökéletesen megfelel!

 

Édesburgonya, sütőtök, sárgarépa – vagyis a sárgák

Szintén magasabb a kálium szintjük, így vízhajtó hatásúak, valamint béta-karotinban is bővölködnek, amely véd a sejtkárosodás ellen és segíti a máj működését.

 

Teljes kiőrlésű gabonafélék – zab, korpa, rozs

Rosttartalmuk segíti a belek tisztán tartását, valamint lassú felszívódásuk több ideig elűzi az éhségérzetet.

 

Bogyós gyümölcsök

Rosttartalmuk szintén az éhség távoltartásában jeleskedik, és kevesebb cukrot is tartalmaznak más gyümölcsöknél.

Szerző:

Nagy-Kumich Nikolett / Fit életmód blogger, hobbi-szakács, hobbi-crossfittes

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: