Ezektől lesz extra feszes és formás popsid

máj. 06 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Állandóan azzal szembesülök, hogy alap probléma az edzőterembe, a lányok nagy többségénél, hogy a tárogató, feszítő és hajlító gépeken, illetve a farizom izolációs gyakorlatain kívül, semmit sem használnak. Mégis vágyakoznak a kerek, nagyobb fenék iránt, ami feszes és formás.

Ennek az a megoldása, hogy az izolációs gyakorlatok mellé az alapgyakorlatokat be kell iktatni.
Kell merni nagy súlyokat használni. Fel kell építeni a farizmot.

Kis súlyoktól, és az izolációs gyakorlatoktól, amit minimál, súllyal vegzel, nem épül fel úgy a farizom, ahogy azt megálmodtad. Tuti neked is van a telefonodba, olyan csajszi, akinek álom a feneke, és két naponta megnézed fátyolos szemmel.

Tehát a megoldás:

-használj súlyokat
-alkalmazz alapgyakorlatokat
-figyelj a makró tápanyagokra

 

 

Pár gyakorlatot írtam neked össze, ami a formás popsihoz vezet:

-guggolás: alapgyakorlat, amely ahogy a nevében is van, megalapozza a formás popsidat. Azt tudd, hogy ha nem raksz izmot rá, akkor nem lesz mit formálni. Végezheted kereten, kézi súllyal, vagy rúddal. Különféle terpeszben, és lábfejtartással. Nagyon fontos a pontos munkavégzés.

-kitörés: szintén alapgyakorlat, de itt nem tudsz nagy súllyal dolgozni. Sok fajtája van, negatív kitörés, sétáló, aztán végezheted hátrafelé, keresztbe. Különféle súlyfogásokkal.

-csípőemelés: nagyon fontos izolációs gyakorlat. Ezt is több formában lehet végezni. De érdemes nagyobb súlyt használni. Fontos a megfelelő agy-ideg kapcsolat, hogy maximálisan dolgozzon a farizom.

-merevlábas felhúzás: nem kifejezetten farizom gyakorlat, de mégis ide venném, hiszen ha megfélően végzed, és tudsz figyelni a popsi megfeszítésére, az eredmény itt sem marad el.

-combtávolítás: igen, végre itt a lányok nagy kedvence. A nagyfarizom és a külső öngyilkos gép. Ha mellette a többi feladatot is elvégzed, ez is nyugodtan maradhat. Nem kell, száműzd a listádról.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: