Ezzel az 5 hetes edzéstervvel úgy alakul át a tested, mintha varázslat történt volna

ápr. 26 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A nyár közeledtével egyre többen eszmélnek fel, hogy ideje lenne tenni valamit az egészséges megjelenésért. Sokan a konditerembe rohannak, személyi edzőt fogadnak fel, de a helyzet az, hogy sem drága edző, sem kondibérlet nem kell ahhoz, hogy elkezdjünk a változás útjára lépni. Vannak olyan, intenzív feladatok, amelyek viszonylag rövid idő alatt látványos hatást érnek el, de ehhez tenni kell, és kellően motiváltnak lenni ahhoz, hogy minden egyes nap elvégezzük a feladatokat. Emellett a folyadékbevitelre is figyelnünk kell, és az egészséges táplálkozás is elengedhetetlen a fogyáshoz, testünk formázásához!

Nézzük részletesen, milyen beosztással és ismétlésszámokkal kell elvégeznünk a gyakorlatokat! Pontos utasításokkal és érthető leírásokkal szeretnénk minél több embernek megmutatni, hogy napi néhányszor tíz perc testmozgással is jó alakot érhetünk el!

Ez egy 5 hetes program, melyet egy héten hat napon át kell csinálni. 8 egyszerű gyakorlat van a programban, amit két csoportra kell osztani.

Az első blokkban ugrásokat, lábemeléseket, guggolásokat kell csinálni az 1., a 3., és az 5.napon.

A második blokkban pedig hegymászó gyakorlatokat kell végezni, felülésekkel, kitörésekkel és négyütemű fekvőtámaszokkal a 2., 4. és 6. napon.

Ha felváltva csinálod a blokkokat és ezek ismétlését hétről-hétre növeled, akkor rövid időn belül látványos változásra számíthatsz.

1. nap – 1. blokk (15 terpeszugrás, 15 lábemelés, 15 guggolás, 10 fekvőtámasz).

2. nap – 2. blokk (15 hegymászás, 10 felülés, 15 kitörés, 10 négyütemű fekvőtámasz).

3. nap – 1. blokk (15 terpeszugrás, 15 lábemelés, 15 guggolás, 10 fekvőtámasz).

4. nap – 2. blokk (15 hegymászás, 10 felülés, 15 kitörés, 10 négyütemű).

5. nap – 1. blokk (20 terpeszugrás, 20 lábemelés, 20 guggolás, 10 fekvőtámasz).

6. nap – 2. blokk (15 hegymászás, 10 felülés, 15 kitörés, 10 négyütemű).

7. nap – pihenés.

Megjegyzés: Ha rövid időn belül látványos eredményt szeretnél, akkor 2-3 alkalommal megismételheted a gyakorlatokat.

Amikor edzel, győződj meg arról, hogy elegendő mennyiségű folyadékot fogyasztasz közben. Az edzés előtti étkezés is fontos, mert ez lát el kellő mennyiségű energiával. Az eredmények nagyjából két héten belül látszódni fognak.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: