Fit túrós tekercs – Csupán 2 g szénhidráttal!

máj. 04 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Fit túrós tekercs recept

Hozzávalók:
1. tésztához:
– 5 tojás
– 1ek édesítő (én xilitet daráltam le)
– 3ek natúr kakaópor
2. töltelékhez:
– 500g túró
– 3púpos ek natúr joghurt (100g)
– édesítő ízlés szerint (4ek darált xilitet használtam)
– 2 marék meggy vagy más bogyós gyümölcs

Elkészítés:
1. tészta:
– a tojásokat szétválasztjuk, a fehérjét kemény habbá verjük. A sárgáját az édesítővel és a kakaóporral habosra keverjük, majd lassan hozzáadagoljuk a fehérje habot. Egy nagyobb méretű sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük és elegyengetjük. 10percig 200fokon megsütjük. Sütést követően megvárjuk míg langyosra hűl.
TIPP: mikor a langyos tésztáról már lehúzható a sütőpapír, feltekerjük még töltelék nélkül, hogy utána véletlenül se törjön meg a tésztánk. Én megfordítottam a tésztát, hogy a szebbik fele (vagyis a teteje) kerüljön kívülre. 🙂

2. Krém:
– a túrót a natúr joghurttal és az édesítővel villa segítségével összetörjük.
Ezután a töltelékkel megkenjük a tésztát, megszórjuk gyümölccsel, majd óvatosan feltekerjük. Alufóliába csavarjuk és hűtőben dermesztjük 1-2 órát.

 

Tápanyagtartalom
(14 szelet esetén)

Szénhidrát

2g/szelet

Fehérje

5,9g/szelet

 

Szerző:

Nagy-Kumich Nikolett
Fit életmód blogger, hobbi-szakács, hobbi-crossfittes

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: