Fitness mítoszok, amiknek NE dőlj be!

máj. 11 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Manapság rengeteg tanácsot, iránymutatást lehet olvasni az interneten és a divatlapokban. Néha már Te sem tudod, hogy melyik a helyes, hasznos és igaz? Hoztam nektek pár mítoszt, amiket előfordulhat, hogy tanácsként is hallottatok már kevésbé jártas embertől. Tisztázzuk őket!

 

Mítoszok, amiknek SOHA ne dőlj be!

1. Mítosz: Nem szabad túl nagy súlyokkal edzenünk

Attól függ, mit szeretnél elérni. Ha igazán feszes izomzatot és kerek feneket akkor de, bizony kell, hogy használj nagy súlyokat. Sok nő azt gondolja, ha súlyzókkal edz, akkor egyből férfias lesz. Ez nincs így – attól, hogy 50 kg-al guggolsz, nem leszel kapásból férfias! Sőt! Ettől lesz csak igazán dögös alakod!

 

2. Mítosz: Minden nap meg kell edzenünk a fenekünk és lábaink a kerek hátsó érdekében.

Nem, nem, nem és nem! Egy izomcsoportodat sem kell minden nap megedzened. Akkor fogsz fejlődni, ha egy kiadós edzés után legalább 48 óra pihenőt adsz a megdolgoztatott területnek. Az izomszövetek nem közvetlen edzés közben növekednek – regenerációra van szükségük, ezt elősegíthetjük helyes táplálkozással és megfelelő mennyiségű, minőségű pihenéssel.

 

3. Mítosz: A felépített izom zsírrá változik, ha abbahagyjuk az edzést

Hogy mi?!!? Ezt nagyon gyorsan felejtsétek el! A zsír és az izom két, teljesen eltérő felépítésű szövet, nem lesz egyikből a másik. Felépítettél magadra x tömegű izmot, de pár hónap után abbahagyod az edzést akkor igen, csökkenni fog az izomtömeged, de nem lesz belőle zsír! Az izomzatot nem csak felépíteni kell magadra, meg is kell tartani. Rendszeresen kell edzeni és tartani a helyes táplálkozást.

A legtöbben most ezt olvassák:

Teagan és Samantha Rybka kétségtelenül a világ leghajlékonyabb ikrei. Elképesztő mutatványokra képesek. Nézd meg a képeiket. 1,8 millió követővel rendelkeznek a

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: