Gyors fogyás: tudományos tények a gyors, de tartós fogyásért!

okt. 20 | 2. oldal - fitnesslife.hu

Fogyás gyorsan és hatékonyan

A zsírból történő fogyás kulcsa: a jól kiszámolt (makrókkal együtt), nem koplalós étrend, és a mozgás heti minimum 3 alkalommal. Értelemszerűen ez még nem minden, plusz tényezőként hozzájön a folyadékfogyasztás, a pihenés és a stresszkezelés. Ez utóbbiakat nem győzöm hangsúlyozni! Hihetetlenül fontosak, és kulcs kérdései lehetnek a fogyásnak.
Az izomból történő fogyást pedig koplalással, helytelen étkezéssel, valamint hosszú, monoton, kardió edzésekkel lehet elérni.

 

A tartható fogyókúra titka

A helyes, jól összeállított étrendet hosszú távon is tudod tartani. Valójában ezt úgy nevezzük, hogy életmódváltás.
Ehhez az kell, hogy légy tudatos, tervezz előre, az étrend igazodjon az életmódodhoz, a napirendedhez. Meg fogod látni, hogy pár hét és tökéletesen be tudod illeszteni az életedbe ha tudatosan felépíted.

 

Pár trükk amivel megkönnyítheted:

  • olyan alapanyagokat tartalmazzon, amiket könnyen be tudsz szerezni, nem kell messzire menni érte
  • próbáld meg változatossá tenni ezt a fajta életmódot is, ne legyen monoton
  • készítsd el a kedvenc kajádat egészséges változatban, ez meg tudja szépíteni az életet így is.

 

Online személyre szabott étrendtervezés, vagy edzésterv készítés:

http://torokevelin.hu/etrendek/
vagy írj nekem facebookon:
https://www.facebook.com/eviedzofehervar

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet:

Címkék: