A hatékony fogyás 7 titka

okt. 23 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Leggyakrabban azt gondoljuk, hogy fogyásunk sikertelensége az akaraterőnk és a kitartásunk csökkenésén múlik. Ha ezek buktatóin mégis túljutunk és elég elszántak vagyunk, még mindig akadhatnak olyan dolgok, amelyek negatívan befolyásolhatják sikerünket. Az alábbiakban olvashatsz pár tippet arra nézve, mire érdemes komolyabban odafigyelni a hatékony súlyvesztés érdekében!

 


 

Íme, a hatékony fogyás 7 titka!

7. Az idő.

Legtöbben sokszor az ünnepek körüli időszakot, mint pl. a Karácsony és a Húsvét okolják a felszedett kilókért, holott nem ez a pár napi kilengés a felelős a problémáért! Egy egészséges és tiszta étkezésbe ugyanis gond nélkül belefér pár nap „bűnözés”! Sokkal inkább az az időszak számít, ami két Karácsony vagy két Húsvét között eltelik. Másrészt ugye az elhízás egy hosszabb folyamat része, ezért nem gondolhatjuk, hogy a fogyásunk is majd a pillanat műve lesz! Meg kell dolgozni érte, sok munkával és rengeteg türelemmel, kitartással!

6. Az éhségérzet.

Nem csak akkor kell enni, amikor már farkas éhesek vagyunk! Megeshet, hogy a reggeli rohanásban kimarad a reggeli sőt, a munkahelyi pörgésben még az ebéd is. Tudatosan figyelnünk kell a rendszeres étkezésre, nem megvárva, míg már kopognak a szemeink az éhségtől. Ideális a napi ötszöri étkezés, ugyanis így nem lassul le az emésztés és nem kényszerül a szervezet sem a raktározásra.

5. Divatdiéták.

Legnagyobb probléma ezekkel a divatdiétákkal és a fogyókúrákkal, hogy csak ideig-óráig tartanak, így nem kell csodálkozni, hogy az elért eredményt is csak rövid ideig élvezhetjük! Ezért tehát sokkal inkább ajánlott az egész életmódunkat, étkezésünket megreformálni, vagyis életmódot váltani.

Folytatáshoz lapozz a következő oldalra!

Formás lábak, kerek hátsók, izmos hasfalak... Kövess minket Facebookon is! ➞
 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: