Hogyan állítsd össze a saját étrended I. rész

máj. 23 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Nagyon sok kezdő életmódváltó nem tudja, hogyan induljon el az úton. Mikor, mit és mennyit egyen, hányszor, mennyi kalóriát, szénhidrátot vigyen be, hány óránként egyen, mit egyen edzés előtt-után…

 

“Mikor, mit és mennyit egyek?”

Napi min. 5x étkezést tanácsolok, ami lehet akár 6-7 is, ha pl. korán ébredsz. Nagyon sokan félnek a minőségi táplálkozástól, a rendszeres evéstől. ‘Nem eszek sokat, mégsem fogyok… napi 1-2x eszek, mégsem fogyok…’ Ismerősek ezek a mondatok? Nekem nagyon is, mert napi szinten kapok ilyen üzeneteket. A problémát leírta maga az életmódváltó “nem eszek sokat…napi 1-2x eszek…”
Mi történik, ha nem eszel rendszeresen, nem eszel sokat?

Lelassul az anyagcseréd, védekezni kezd a szervezet, raktározni, sőt! akár hízást is tapasztalhatsz. Ez kedved veszi az egész életmódváltástól, és mindentől, igaz?

 

Mi lehet a megoldás?

A rendszeresség! És itt jön az, hogy ‘hány óránként egyek?’… 2-3 óránként (max. 4 óra telhet el az étkezések között) hogy pörögjön az anyagcseréd, ne éhezzen a szervezet, ne érezze magát veszélyben. Ha ezekre figyelsz, meglátod, megindul a fogyás is.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: