Hogyan tartsd életben a motivációt? Bevált tanácsokkal készültünk

jan. 29 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

3. Ünnepeld meg a kis célokat!

Megeshet, hogy kitartóbb és motiváltabb leszel, ha egy-egy kis részcél elérése után megjutalmazod magad egy kis aprósággal! Na, nem egy döbön fagyira vagy sütire stb. gondolok, hanem valami hasznos dologra!

 

2. Keress egy edzőt!

Ha úgy gondolod, hogy célod eléréséhez szakértői segítségre van szükséged, ne röstelj felkeresni egy edzőt vagy ha anyagilag erre nincs lehetőséged, akkor kérj meg egy hozzáértő barátot, ismerőst, aki segít eligazodni az egészséges életmód és edzés rengetegében, valamint hajlandó „rugdosni” kicsit, hogy fel ne add a célod elérése előtt.

 

1. Együtt könnyebb!

Sokaknak segítség a társaság ahhoz, hogy egyáltalán fel tudjanak kelni és elindulni edzeni. A társaság jó húzóerő tud lenni, viszont nem árt vigyázni arra, nehogy több legyen edzés közben a duma, mint a munka, mert annak ugyan nem veszed túl sok hasznát! Viszont ha kellőképpen húzzátok egymást, akkor a társas edzés alkalmával talán sokkal többet is ki tudsz hozni magadból a többiek lelkesítése miatt, mint azt egyedül gondolnád!

 

Szerző:
Nagy-Kumich Nikolett
Fit életmód blogger, hobbi szakács, hobbi crossfitter

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: