Hogyan válts életmódot?

okt. 31 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Nagy fejtörést szokott okozni, egy kezdő fogyni vágyónak az életmódváltás, mert annyi mindent írnak a neten, mindenki mást tanácsol, ez a jó, az nem… Én nem hiszek a fogyókúrákban, a diétákban, a csodaszerekben, a koplalásban és hasonlókban! 5 éve váltottam életmódot, 4 éve segítek másoknak is az egészséges, koplalás mentes fogyásban 12 hetes életmód programomban.

 

 

 

Hogyan válts életmódot?

Először is felejtsd el a fogyókúrákat, diétákat, csodapirulákat, koplalást, éhezést! Ne a könyebbik utat válaszd! Mert ezek azok! Könnyebb bevenni gyorsan valami kapszulát, vagy meginni valamit, és várni a csodát, mert az van ráírva, hogy ‘fogyni fog tőle’… Ezek mind-mind népbutítások! NEM LÉTEZIK olyan szer, kapszula, ital, ami segít leadni a plusz kilókat! Léteznek táplálék-kiegészítők, melyek kiegészítők, és nem helyettesítők, ezt is sokan össze szokták keverni. Ezt mindenki maga dönti el, hogy fogyaszt vagy sem táplálék-kiegészítőket. Anno én kiegészítők nélkül adtam le -23 kilót fél év alatt, és a kiegészítők szerepe az egészséges fogyásban 2%, nem több. Fogyni vágyóimnak se írom elő, mert rendben van a tápanyagbevitelük. 😉 

 

Az életmódváltás alapjai: 

  • a gyorsan felszívódó szénhidrátok elhagyása (minden olyat, ami fehér lisztes, fehér cukros, egészségtelen…)
  • 2-3 óránkénti étkezés (pörögjön az anyagcsere)
  • minden fontos tápanyagot megadni a szervezetnek (ha koplalsz, védekezni fog a szervezet, és képes izomból elvenni azt, amire neki szüksége van)
  • megfelelő folyadékbevitel (min. 2-2,5 liter, lehetőleg víz)
  • rendszeres testmozgás (súlyzós és kardió edzések)

 

Az életmódváltásban nincs titok, csakis kemény munka, és kitartás! 

 

 

Ha Te is szeretnél egészségesen, jóllakva fogyni, koplalás, éhezés nélkül, először kiszámolod az alapanyagcsere szükségleted, plusz a tápanyagokat. (Ha segítségre van szükséged, fordulj hozzám bizalommal!) Majd elkezded megtervezni az étkezéseidet: reggeli, tízórai, ebéd (nálam pl. 6 étkezés van, pót-ebéddel), uzsonna, vacsora. Végül betartod a tudatos táplálkozást! 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: