Hohl Bernadett – Testépítő és fitness edző/ Táplálkozási és életmód tanácsadó

Már. 21 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Kezdhetném a bemutatkozásomat azzal, hogy gyermekkorom óta a sport szerelmese vagyok…De ez nem igaz!

Genetikámmal való harcomat már 15 évesen elkezdtem, de akkor még csak a pár napos diéták voltak divatban. A mozgás bármilyen fajtája sosem tartozott a kedvenc időtöltéseim közé. Könnyebb volt előkapni egy-egy divatdiétát és pár nap koplalással leadni néhány kilót. Aminek tudjuk mi a következménye: Jojó effektus.

Majd teltek az évek, és kezdtek zavarni a felesleges kilók, amik többnyire deréktól lefele rakódtak rám, és egy hosszú fekvést igénylő térdműtét még fokozta is a problémát. Így – kicsit rettegve a dologtól- megvettem életem első bérletét egy konditerembe. Végig azon agyaltam minden egyes edzés közben, hogy kinéznek engem a teremből, mert én nem vagyok annyira izmos és fitt, mint a többi vendég. Persze pár hét alatt rájöttem, hogy ez nem így van.

Bár van némi felesleg rajtam, de befogadtak, mert ott vagyok és csinálom. A sportolók sosem néznek a változás útján elinduló, túlsúlyos emberre rossz szemmel. Ha már ott vagy és teszed amit tenni kell, harcolsz az álmaidért, egy egészségesebb és fittebb testért, akkor ott a helyed. A sok edzés után végre jött a változás, leugrott pár kiló, de egyáltalán nem voltam megelégedve az eredménnyel, így még keményebben edzettem. Sokan azt mondták feleslegesen szenvedek, ilyen a genetikám, törődjek bele. Rengeteg negatív kritikát kaptam, de ezek engem csak motiváltak. Edzéstervemen és étrendemen évekig nem változtattam, így a komoly változást hiába vártam. A testem alakult, de még mindig messze voltam attól, hogy bátran felvegyek egy rövidnadrágot. Maximalista és örök elégedetlen vagyok, ami a testemet illeti, de ez visz előre. Mindent kipróbáltam, amiről azt gondoltam változást hoz. Diéták, konditermi edzés, futás, capoeira aerobik, zónaedzés, step aerobik, Béres Alexandra vagy Rubint Réka tornái….

Majd, 2015.januárjában, elhatároztam teszek egy utolsó próbát, veszek magamnak egy füzetet és méricskélek mindent, feljegyezve miből mennyit eszek és mi mennyi szénhidrátot tartalmaz. Anno sosem gondoltam, hogy lesz türelmem étkezési naplót vezetni. 3 hetet adtam magamnak, azt mondtam, ha ezzel a módszerrel sem indul meg a fogyás, akkor feladom.

Eleinte nem volt könnyű

A hirtelen, drasztikus szénhidrátmegvonás (napi 60gr) erős fejfájást és ingerültséget okozott. (Le a kalappal a hozzátartozóim, barátaim előtt, hogy elviseltek ? ) A szénhidrát okozta elvonási tünetek és a kevés energia bevitel miatt, az edzéseket nehezen bírtam, de mivel 1 hónap alatt 5 kiló ugrott le rólam, nem hagytam abba.

A heti edzések számát 6-ra emeltem, egy pihenőnapom volt csak. 6 hónap alatt 17 kilótól szabadultam meg. Teljesen megismertem a testem. Tudom, hogy milyen étel hogy hat rám, mitől fájhat a fejem, mi okozza az anyagcsere lassulást vagy gyorsulást, mi tartja meg a vizet a szervezetemben stb. Minden hónap 10. napján fotót készítettem magamról, hogy lássam a fejlődést.

Ezzel a módszerrel a motiváció hanyatlásának sem engedtem utat. A sok folyadék, a mozgás, az otthoni vákuumkezelés és masszírozás, valamint a megfelelő táplálkozásnak köszönhetően, bőröm is szép maradt. Megszállottja lettem a testépítésnek, az edzőterem a második otthonom lett és úgy döntöttem másoknak is szeretnék segíteni, ezért beiratkoztam egy iskolába, ahol nagy tudású tanároktól és sikereket elért testépítőktől, versenyzőktől tanulhattam meg, mi egy testépítő és fitness edző feladata. Közben elvégeztem több tanfolyamot is, melyeken a teljesítményfokozásról, a sporttáplálkozásról tanulhattam és megszereztem tanácsadói okleveleimet. Tudásomat folyamatosan fejlesztem.

Szeretnék tapasztalataimmal és tudásommal segíteni másoknak, ezért mindennapjaimat egy pesterzsébeti konditeremben (Fitness 2000) töltöm edzőként, továbbá elkészítettem facebook oldalamat is Be Fit Be Happy címmel, melyen keresztül bárki megkereshet, aki elvesztette a motivációját, vagy elindulna az életmódváltás irányába, de nem tudja mi legyen az első lépés. Ha én meg tudtam csinálni, akkor Neked is menni fog! Kelj fel minden nap úgy, hogy elképzeled azt, amit szeretnél. Ne hagyd, hogy bármi vagy bárki megakadályozzon abban, hogy elérd az álmaidat. Az álmaidért viszont tenni kell, más nem végezheti el a Te “feladatodat”. Hidd el, hogy ha megvan az elhatározás, akkor egy kis kitartással, meg is lesz a gyümölcse a munkádnak. És nincs annál nagyobb öröm, mint egy napon belenézni a tükörbe és elégedett arccal azt mondani, hogy “igen megcsináltam”!

 

 

Detti

Ha segítségre van szükséged keress bátran!
Elérhetőségeim:
06-20-9-622-373
detti2310befitbehappy@gmail.com
Facebook

 

Tanácsadó szakcikkei:

A sikeres fogyás és átalakulás titka

Azt hiszed nem hizlalnak?? Pedig IGEN!

Lúgosítás fillérekért, ami a fogyásodat is beindítja!

Fájdalmas téma: Biztos tippek székrekedés ellen

A kávé 7 hatása, mely segíthet elérni a céljaidat

Indítsd be a fogyásod! Méregtelenítés szaunával

Energiaital helyett itt egy sokkal jobb fáradtságűző!

A súlycsökkentés 12 alapelve, ami Neked is segíthet

Mi mindenre jó a grapefruit mag kivonat?

3+1 egészséges köret, melyeket bátran fogyaszthatod diéta alatt is

Diétás almás pite

Makacs zsírpárnák, narancsbőr és vizesedés

Torz énkép, testkép- és evészavarok – Melyek ezek és mit tehetünk ellenük??

Mozgással a hátfájás ellen – 5 jótékony gyakorlat!

Útifűmaghéjjal a diéta is sokkal könnyebb

Ints búcsút az integetőhájnak! 4 szuper gyakorlat, melyet otthon is elvégezhetsz

Vágj vissza a kajakómának!

Ch csökkentett pogácsa recept

Diétás epres túrótorta

Túrólepény recept

Sportolj a piros betűs napokon is!

Hidegterápiával  a kilók és a fájdalmak ellen –  a krioszauna

Egyetlen hozzávaló, ami tökéletes hajpakolás, bőrradír és narancsbőr ellen is

Banánkenyér recept

Házi csoki cukor NÉLKÜL!

Cukkinifasírt – süsd sütőben!

Epres túrós tortácska – minimális szénhidráttal 

A csodálatos levendula jótékony hatásai + recept

Nyaralás alatt is maradj formában! Megmutatjuk, hogyan:

Az edzés legfontosabb mozzanata, ami sosem maradhat el!

A legtöbben most ezt olvassák:

Készüljünk a következő nyárra gőzerővel!  Javítsd kis lassan és fokozatosan a hibáidat, őrizd meg tested azon részeinek formáját, amelyekkel meg

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: