Hogyan szokj le a nassolásról? Így lesz a legegyszerűbb:

jan. 10 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A nassolásnak vagy kényszerevésnek különféle okai lehetnek. Van, aki egyszerűen megkívánja, van, aki ezzel oldja a felhalmozódott stresszt, van, akinek csak rágcsálhatnékja van és van, aki pedig pusztán unalomból nyúl valamiféle nassolnivaló után. Az alábbiakban ahhoz adunk pár tippet, hogy hogyan győzheted le a nassolás utáni vágyat ill. mit kell tenned, ha épp rád tör!


5. Egyél rendesen!

Meglepő lehet, de bizony a legtöbb esetben a nassolás olyan embereknél van jelen rendszeresen, akik folyamatosan fogyókúráznak! De miért is van ez? Azért, mert folyamatosan megvonnak értékes tápanyagokat a szervezetüktől, amelynek energiaszintje nagy mértékben lecsökken. Mivel nem tudnak mértékletesen táplálkozni, ezért egy időre megvonnak maguktól minden élvezetet, amit viszont nem tudnak sokáig tartani és a vége a habzsolás és a nassolás lesz! Ezért fontos, hogy ne sanyargassuk magunkat, hanem ésszerű keretek között tanuljunk meg bánni az étellel egy olyan étrendet kialakítva, amibe némi édes élvezet is belefér olykor!
ITT megtudhatod, hogy mi a Neked való, személyre szabott legjobb étrend, amivel elérheted a vágyott alakot és kiegyensúlyozott életet!

 

4. Igyál vizet!

Ha irdatlan vágy tör Rád, hogy most azonnal kifoszd a sarki cukrászdát, de minimum a közért csokipultját, akkor először is állj meg, végy egy mély levegőt és gondolkodj, hogy valóban szükséged van-e arra a csokira, fagyira, bármire?! Ha épp diétázol, akkor a kérdés, hogy feltétlen agyon akarod-e csapni a diétádat egy marék cukorbombával?! Ha nem igazán, akkor vegyél egy nagy poharat és guríts le egy pohár vizet, ami eltelít és mindjárt kevésbé fogod kívánni a nassolnivalót.

TIPP: Nassok 100 kalória alatt

 

Még nincs vége! LAPOZZ!

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: