Így turbózd fel az immunrendszered télen!

feb. 05 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

 

4. Jólöltözöttség

Persze divatosnak lenni szép dolog, de most nem erre gondoltunk! Egy csúnya megfázást megelőzhetünk csupán azzal, hogy rendesen, rétegesen felöltözünk, s ha szükséges sapkát, sálat, kesztyűt húzunk a hideg, dermesztő szélben! Valóban nagyon csinosak a derékvillantós kis bőrkabátok, de nem biztos, hogy téli időjárásra valók, már csak azért sem, mert csúnya és súlyos hólyaghurut vagy petefészek-gyulladás lehet a vége!

 

3. Folyadékpótlás

Mivel hűvösebb az idő, így kevésbé érzünk szomjúságot, tehát csökken a folyadékbevitelünk is. Viszont szervezetünk zavartalan működéséhez szükség lenne legalább napi 3 liter vízre! Egy sima fejfájásnak is többek között lehet pusztán az az oka, hogy nem vittünk be elegendő folyadékot.

 

2. Szauna

A szauna az egyik legjobb immunerősítő hírében áll, nem véletlen használják a finnek sem már évezredek óta a betegségek megelőzésében. Nem csupán immunerősítő és méregtelenítő, de bőrszépítő hatása is kedvelt. Mindenképp ajánlott heti 1 alkalommal beiktatnunk a napirendünkbe.

 

1.Séta a napsütésben!

A napsütéses órák számával D-vitamin raktáraink erősen megcsappannak, ezért aztán fontos, hogy amikor csak tehetjük, használjuk ki a napos időt és sétáljunk, kocogjunk egy nagyot a friss levegőn!

 

 

Szerző:
Nagy-Kumich Nikolett
Fit életmód blogger, hobbi szakács, hobbi crossfitter

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: