Ints búcsút az integetőhájnak! Mutatjuk a legjobb gyakorlatokat

Júl. 02 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Van, akinek genetikailag – köztük nekem is – örökké küzdelem volt az integetőháj eltűntetése. Na de kérem. A genetika ellen igenis lehet küzdeni. Ne mondja senki azt, hogy ez nem így van, mert az valószínűleg csak a kifogásokat keresi. Igen, nekem például mindig is nehéz volt eltűntetni, de a rendszeres mozgással és helyes táplálkozással MINDIG sikerült megszabadulni tőle! Ha valaki azt mondja, hogy nem lehet, az hazudik.. Ezt jobb, ha már most tisztázzuk. Ha valaki csak a kifogásokat jött keresni, az itt álljon meg, és ne olvasson tovább.

 

Úgy lettek összeválogatva a következő gyakorlatok, hogy azokat bárhol, bármilyen körülmények között lehessen végezni. Igen, akár otthon is, még ha lesznek olyan gyakorlatok is, amiknél súlyokat kell használni. Nos, ha nincs otthon súly, légy kreatív! Én mindig feltaláltam magam ilyen helyzetekben. Ásványvizes palack, egy zsák krumpli, könyvek.. Határ a csillagos ég. Szóval Te is találd fel magad, ha kell!

 

Ha ezt a két gyakorlatot rendszeresen beleépíted az edzéseidbe, akár otthon, akár konditeremben, hatékonyan tudod megformálni a karodat! Hagyd a krémeket, és a további csodaszereket, hidd el, ezek százszor hatásosabbak lesznek.

 

 

1. Tolódzkodás – és annak variációi

Kezdetnek az is nehéz lehet, hogy saját testsúlyt használva kivitelezd a gyakorlatokat. Szóval próbálok olyan gyakorlatokat mutatni, ami minden szinten egyszerű lesz. Ám mégis hatásos.

 

 

Kezdő szint: Ahogy a képen is láthatod, elsőnek kezdj azzal, hogy a lábad a földön van. Támaszkodj meg egy padon (vagy bármilyen hasonló tárgyon), nyújtsd ki a karod, a fenekedet tartsd a pad szélénél. Engedd le magad úgy hogy előre nézel, a fenekedet leengeded, a könyököd megy hátrafelé. A gyakorlat alsó pontja ott lesz, ahol a felkarod párhuzamba kerül a padlóval. Ezt kell majd ismételned. Próbáld a súlyodat a karodra terhelni.

 

 

Haladó szint: Tolódzkodás két pad között: Ahogy azt a kezdő szintnél is csináltad, hasonlóan támaszkodj rá egy padra, majd a lábadat sarokkal összezártan rakd fel egy másikra. Lassan kezdj el leereszkedni a két pad között, óvatosan, hogy lehetőleg ne ess közéjük. A gyakorlatnak szintén ott van vége, ahol a felkarod párhuzamos lesz a padlóval. A lábad maradjon végig egyenes. Ezt ismételd.

Profi szint – Jöhetnek a súlyok: Ha nagyon profinak érzed magad, és az előző variációk már nem okoznak nehézséget, jöhet a következő szint. Kérj meg valakit, vagy ha nagyon ügyes vagy akár magadnak is felrakhatsz néhány tárcsát nehezítésként a combodra. Ugyanúgy folytasd a gyakorlatot, mint azt már korábban is leírtam.

 

Korán sincs vége, a következő oldalon folytatom 😉

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: