Ints búcsút az integetőhájnak! Mutatjuk a legjobb gyakorlatokat

Júl. 02 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

2. Szűk fekvőtámasz – és annak variációi

Ha a tricepszet akarjuk megformálni, nem lesz jó a sima fekvőtámasz. Kicsit szűkítenünk kell rajta, amit a felső képen láthatsz is. Így máris az integetőháj elleni egyik legjobb gyakorlatot kapjuk. És most kérlek felejtsd el a lányos fekvőtámaszokat, igenis tartsd meg magad, és ne hajlítsd be a lábad. Baromi nehéz kis gyakorlat, pláne a kezdetekben, de meg lehet, és meg is tudod csinálni. Minden csak akarak és kitartás kérdése. De remélem ezen már túl vagyunk..

 

 

 

Kezdő szint: Fekvőtámasz falnak támaszkodva: Állj a fallal szembe, nyújtsd ki a karod, helyezd ugyanúgy rá a tenyered, mintha azt a talajon csinálnád. Állj olyan távol a faltól, amennyire csak lehet, mert így lesz nehezebb a gyakorlat kivitelezése.

 

 

 

Haladó szint: Fekvőtámasz padon: Hasonlóan kell végezned ezt a gyakorlatot, mintha földön csinálnád zárt tenyerekkel, csak itt támaszkodj fel hozzá egy padra. Itt is figyelj a szabályos gyakorlatvégzésre, lábak és a hátad maradjon végig egyenes. Nagyon fontos, hogy a pad le legyen fixálva, mielőtt elkezdenéd a gyakorlatot, nehogy sérülés legyen a vége. Nehezíteni úgy tudsz, hogyha minél alacsonyabb fokon támaszkodsz.

 

Profi szint – Már a talajon: Az alap fekvőtámaszt kell végezned. Igen, mindent összevetve mégis csak ez a legnehezebb. De hogy egy kicsit egyszerűbb legyen, rakd széles terpeszbe a lábaid, a lábfejeid legyenek egymástól kicsit nagyobb távolságban, mint a csípőszélességed. És ahogy azt az elején is mondtam, nincs lányos térdbehajlítós fekvőtámasz. Máskülönben sosem fogsz fejlődni..

Integess egy szépet az integetőhájnak, mert ezekkel a gyakorlatokkal nem lesz probléma örökre megszabadulni tőle! A kulcsszó: a rendszeresség!

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: