Adunk 6 tippet, hogy hogyan kerüld el a túlevést!

máj. 18 | 2. oldal - fitnesslife.hu

 

 

3. IGYÁL VIZET, NE CUKROS ÜDÍTŐKET

Nagyon sokszor esünk abba a csapdába, hogy azt hisszük, hogy éhesek vagyunk, de ezt összekeverjük a dehidratáltság érzésével. Szóval mit teszünk? Eszünk, amikor csak innunk kéne. Ezzel plusz kalóriákat viszünk be, ami teljesen felesleges. De ha már iszol, ne rostos és ne is szénsavas üdítőket válassz. Válassz helyette sima vizet. Ha ezt unalmasnak találod, márpedig ki ne tartaná annak, személy szerint én is unom a sima vizet iszogatni egész nap, de tudod ízesíteni! Citrom, lime, uborka, eper, málna.. A választás a tiéd 🙂

És ha már iszol. Az legyen legalább 2-3 liter víz naponta. Amit lehetőleg nem egy időben iszol meg. Étkezés előtt 20 perccel mindenképpen igyál egy pohárral, mert egyrészt könnyebben fog menni az emésztés, másrészt nem fogsz annyi mindent magadba tömni.

 

 

4. EGYÉL LASSAN

 

 

Amikor eszel, sok időbe telik, mire úgy érzed, hogy eltelítődsz. Ezért sokszor esünk abba a hibába, hogy többet eszünk, mint amire igazából szükségünk van. Ez az idő nagyjából 10 és 30 perc között van. Ezért fontos, hogy megpróbáljunk minél lassabban rágni, majd lenyelni a falatokat.

Az egyszerű megoldás, koncentrálj arra, hogy minden falatot legalább tízszer megrágj, majd csak azután nyeld le. Ezt az egyszerű szabályt követve könnyű lesz lassan enni, és a gyomrod mégis teli lesz, még ha kevesebbet is fogsz enni. Amúgy is. Élvezd ki azt a falatot! 😉

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: