Adunk 6 tippet, hogy hogyan kerüld el a túlevést!

máj. 18 | 3. oldal - fitnesslife.hu

 

5. EGYÉL KIS NASSOLNIVALÓKAT AZ ÉTKEZÉSEK KÖZÖTT

 

Megint egy egyszerű módja, hogy elkerüld a túlevést. Ha kis nassolnivalókat tartasz magadnál, mint például sótlan mandulát, bármikor ehetsz belőle, amikor úgy érzed már nem sokáig bírod ki kaja nélkül. Ez akkor jöhet jól, ha nagyon sok kilótól szeretnél megszabadulni, mert eleinte biztos, hogy mindent felfalnál ami az utadba kerül. De csak mértékkel!

Amikor azt mondom, hogy nassolj, pár darabra gondolok. Ne tarts magadnál túl sokat, mert hajlamos leszel belefeledkezni, és megenni az összeset, amit épp magaddal hoztál. Amikor megetted azt a pár darabot, igyál vizet. Ezáltal még kevésbé leszel éhes, és kibírod a főétkezésekig.

 

 

6. EGYÉL OTTHON, CSOMAGOLJ OTTHONRÓL

Amikor diétázol, nagyon nehéz megállni, hogy néha ne szegd meg a szabályokat. Már ami az étkezéseket illeti. Főleg, amint kiléptél az ajtón. Mert míg otthon meg tudod tölteni a hűtődet csak egészséges ételekkel, addig máshol biztosan nem csak azok lesznek. Így könnyű elcsábulni. Szóval azt ajánlom, hogy otthonról főzz és csomagolj magadnak, és legyen nálad napközben bárhol is jársz, és amikor eljött a kajaidő, szépen előveszed, és megeszed. Ezzel elkerülöd, hogy a könnyebb utat választva bemenj a sarki pékségbe, mert most éppen csak arra van időd, hogy vegyél egy kakaóscsigát.

És ami még nagyon fontos, mielőtt egyáltalán elmennél otthonról, sose történjen üres hassal. Mert az első dolog lesz, hogy beülsz valahova kajálni, ahol nem lesz egyszerű az egészséges dolgokból választani, amikor ott vannak azok a finomságok is az étlapon. Ha nincs is időd normálisan megreggelizni vagy megebédelni, legalább valamit egyél, hogy amikor odajutsz, ne falj fel mindent!

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: