Krioterápia, krioszauna – Avagy a leghatásosabb fiatalító, fogyasztó, gyógyító módszer

Júl. 19 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Miért jó, egyáltalán érdemes-e kipróbálni a krioterápiát, krioszaunát? Sok fajta véleményt hallottunk már, most megnézzük több szemszögből átvizsgálva. A hőterápia nem újdonság, elég csak a hideg vízben történő merülőfürdőre, a hidegzuhanyra, vagy akár a finn és infraszanuára gondolni. De említhetjük e kettő stratégia egyetlen alkalmon belül történő váltakozó használatát is, ami lehet a kontrasztfürdő, finn szauna kombinációja a hidegvizes zuhannyal vagy medencével. Magyarán szó sincs arról, hogy ez valamiféle új ötlet lenne, és én általában hajlok arra, hogy amit régóta használnak, azt érdemes megvizsgálni, hátha okkal állta ki az időpróbát.

 

A krioszauna tehát a hidegterápia körébe tartozik, ahol mínusz 120-180 fok közötti levegővel találkozik a szervezet. Minden hőterápia lényege, hogy immun és hormonális választ okoz, ez a meleg szauna esetén például a növekedési hormon nagymértékű akkut megnövekedését jelenti, de ez legyen egy másik írás témája. A hidegterápia esetén a jégszauna rengeteg spekulációra adott okot, és számos olyan hatást is tulajdonítanak neki, amelyekre bevallom én nem találtam kutatást, így ezeket inkább a városi legendák körébe sorolnám.

 

 

Melyek ezek? ( Forrás: http://www.cmed.hu/szolgaltatasok/krioszauna/ )

 

  • cellulitisz elleni kezelések
  • a szervezet általános fiatalítása
  • az arcbőr, arcizmok, ráncok elleni kezelések
  • bőr fiatalítása a test különböző területein
  • haj kezelése és erősítése
  • körmök erősítése és kezelése
  • bőrhibák kezelése
  • impotencia kezelése, libidó, erekció erősítése
  • természetes módon regenerálja a sejteket
  • a fizikai és az érzelmi problémák kezelése, ezek működésének javítása
  • túlsúly elleni kezelések
  • sebészeti beavatkozások utáni felépülés
  • megfázás megelőzése
  • stressz és ezek következményeinek megelőzése (álmatlanság, depresszió, táplálkozási zavarok)
  • egy teljes kúra megfelel 4 év intenzív fizikai edzésnek, igénybevételnek
  • akut és krónikus sportbetegségek utáni rekreáció
  • jó állóképesség fenntartása
  • fizikai, érzelmi kiváló állapot fenntartása versenyek előtt
  • sportolók rehabilitációja

 

Még nincs vége, lapozz a következő oldalra a folytatásért!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: