Mi a lapos, kockahas titka? Tanácsadónk most elárulja

Már. 28 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A fogyni vágyók körében ez mindennapos téma és mindenáron tudni akarják, hogy mi a lapos, kockahas titka. Valamilyen csodagép, csodaszer, esetleg fogyasztó turmix, tea, bogyó? NEM! Koplalás, éhezés, divat diéta, fogyókúra? NEM! Akkor micsoda? Nem szeretnék nagyon belemerülni a szakmai részébe, így röviden és tömören leírom a lényeget:

 

1. Nincs titok!

“Ajj, pedig azt vártam…”

A legtöbb nő lapos, esetleg kockahasra vágyik. (Én is! 😛 ) A vágyainkért, az álmainkért, a céljainkért tenni kell! Ha a Te célod is az, hogy lapos, esetleg kockahasad legyen, akkor tanulj meg türelmes, és kitartó lenni! (Három császár után, megnyílt hasizommal is lehet valakinek lapos, esetleg kockahasa… Nekem sikerült, neked is fog, ha türelmes, és kitartó vagy!)

 

2. Táplálkozz tudatosan, tisztán

“Köszi, ezt már annyiszor olvastam, hallottam…de senki se mondja meg a tutit.”

Én elárulom neked a “tutit”. Az életmódváltásban nem létezik olyan étel, amit ne lehetne egészségesen elkészíteni. Korábbi cikkemben már írtam arról, hogy mit cserélj le, vagyis mire érdemes lecserélni a dolgokat. Én nem képviselem a koplalós, éhezős, sztárdiétákat, a csodaszereket és társaikat. Egy kezdő első lépése mindig a tudatos táplálkozás megtanulása, utána jöhet pl. a szálkásító étrend, mely nehéz, de látványos eredményt lehet elérni vele.
Sok kezdő azonnal ezzel kezd, mert “már azonnal lapos hasat akarok, nem érdekel, hogy ki mit beszél…belecsapok a csirke-rizs-zöldség kombóba én is…” Lehet, miért ne? Én nem tanácsolom! Több oka is van ennek pl. egy kezdőnél nem az lenne a gond, hogy feladja, vagy nem változik, hanem az, hogy a szervezete adja fel, hiányállapot lép fel és falási rohamokba, kényszerevésbe fulladhat az egész. Én ezt nem tartom helyesnek! Azért sem szoktam tanácsolni, mert ez a fajta étrend min. 4 hétre, max. 20 hétre szól és valóban nem könnyű! Utána szünetet kell tartani, de! nem össze-vissza enni, hanem tudatosan, változatosan táplálkozni. Ha egy kezdő nem tanulja meg az első lépéseket, honnan fogja tudni, hogy a szálkásító étrend után mit egyen és mit ne?

Gyorsan leírok erre egy példát:

Az egyik életmódváltóm korábban egy testépítő hölgytől kapott szálkásító étrendet, ahol pl. nem volt gyümölcs, nem engedélyezte az étrend író….. Fontos tudnunk azt is, hogy a legtöbb alakformáló nem versenyre készül! Én pl. írok gyümölcsöt szálkásító étrendben is… 3 hónap alatt 15 kiló szépen lement, de ezután jöttek a gondok

1. hiányállapot lépett fel a szervezetben

2. nem tudta hogyan folytassa tovább, miket egyen, mit lehet, és mit nem stb. így szépen lassan visszaszedte a leadott 15 kilót. Ezek után keresett meg engem, és kezdtük el az alapoktól az életmódváltást.

3. Rendszeres testmozgás

Nem lehet elégszer leírni, hogy bármi is legyen a célod, táplálkozz tudatosan, és mozogj rendszeresen! Én súlyzós, illetve kardió edzéseket szoktam tanácsolni. A kettő együtt nagyon hatásos.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: