Milyen ételeket fogyassz, és mit kerülj el, ha a hátsót szeretnéd formázni?

Júl. 02 | 1. oldal - fitnesslife.hu
  • Kerek, feszes és izmos popsira vágysz, de nem volt akkora szerencséd, hogy csupán a genetikádból adódóan magadénak tudhasd? Hidd el, ha látsz egy szép popsit, szinte biztos lehetsz benne, hogy a tulajdonosa keményen megdolgozott érte. Ami viszont jó hír, hogy neked is sikerülhet! Ehhez persze le kell majd mondanod egy-két dologról, de nyugodj meg, cserébe sok-sok finomságot is fogyaszthatsz. Lássuk, mik ezek!

 

 

Kerek és feszes popsi a bűvös 70%-al

Talán hallottad már a sokat emlegetett arányt, miszerint a fogyókúra vagy az alaklformálás (és ezzel együtt a célod elérése is) 70%-ban az étkezésen múlik, a maradék 30%-ot a mozgás teszi ki. Hogy minek kell szerepelnie, és mit kell elkerülnöd ebben a bizonyos 70%-ban? Mutatom!

 

Amit nyugodt szívvel fogyaszthatsz: Emeld a fehérjék és az egészséges zsírok bevitelét

Olívaolaj, avokádó, light sajt, zöldségfélék, mint a brokkoli, kelbimbó, kelkáposzta, hal, pulyka, tojás, csirke. Csak néhány olyan dolog, amit nyugodt szívvel fogyaszthatsz, miközben a csodás, kerek, feszes és izmos popsidon dolgozol. Nyugodtan fogyassz teljes kiőrlésű gabonákat, és rostban gazdag ételeket, hogy az anyagcserédet is felgyorsítsd, és csökkentsd a makacs narancsbőrt. Hiszen ez is a fenékformálás egyik fontos része, igaz? Ezekkel a szénhidrátokkal stabilizálni tudod a vércukorszinted, így nem kell majd falási rohamok és rosszullétek miatt aggódnod, és elegendő energiád lesz a célod eléréséhez szükséges maradék 30%-hoz, ami értelemszerűen nem más, mint a mozgás.

 

Ha érdekel, mi az, amit TILOS enni, ha kerek, feszes és izmos popsira vágysz, lapozz a következő oldalra!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: