A nőies tónusos vállért – 3 hiba, amit ne kövess el

máj. 06 | 2. oldal - fitnesslife.hu

3. túl sokat dolgozik a vállad!
Nem figyelsz a gyakorlatok kivitelezésére! Igy más izomcsoportoknál is dolgozik a vállad. Pl. fekvenyomás, ahol igenis terhelődik a váll és a trécselsz is. Próbálj meg minél helyesebben végezni, hogy ne egy vállgyakorlat legyen a végén belőle.
Mindig tartsd szem elött, hogy vannak szinergiást, azaz együttműködő izmok. Tehát egy izom megdolgozásánál, dolgozik másik is, igy mindig a szabályosság legyen a cél.

 

Nem kell neked szuper Wonder Womannak lenni. Kipattintva versenyformában egész évben, mindössze eddz keményen, legalább heti háromszor. Igenis dolgozd ki a beled az edzőterembe. Tedd félre a “csak” és a “de” kezdetű mondatokat. Hagyd a magyarázkodást. Tedd meg a tőled telhetőt. Neked nem kell színpadra állni, verseny diétázni. Egyszerűen csak legyél jó nő, vagy edzett férfi. Ne zabálj szemetet, figyelj mikor és mit eszelnem űrrakéta készítésről van szó.Tudatosság,kitartás,elszántság.

 

Ha elakadtál tűzzük ki együtt a célt és valósítsuk meg, írj nekem facebookon:

https://www.facebook.com/eviedzofehervar/

 

 

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: