Ez kell ahhoz, hogy olyan hasad legyen, amire mindig is vágytál!

jún. 06 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Szeretnél végre olyan hasat, amire mindig is vágytál, de soha nem jött még össze? Akkor ideje belevágni és kemény gyakorlatokat végezni hasizmaid erősítése érdekében. Bizonyítsd be magadnak és másnak is, hogy képes vagy rá! A következő 8 gyakorlat első sorban az izmosabb has kialakításában segítenek, de más izomcsoportokat is megmozgatnak, ezért kiválóan alkalmazhatók több edzéstervben is!

 

8. Oldal plank húzással

Ez a gyakorlat segít a hát erősítésében is. Feküdj az egyik oldaladra és tartsd meg magad a lefelé néző karoddal. Fogd meg és kezdd el húzni a súlyt, miközben próbálod ellensúlyozni a húzást. Ez az ellensúlyozás veszi igénybe és erősíti az izmaidat. Húzd egészen a mellkasod mellé, majd engedd vissza azt. Mindkét karoddal 10-10 húzást végezz.

dietmaker.hu

 

7. Banana roll

Első ránézésre egyszerűnek túnhet ez a gyakorlat, de valójában rendkívül hatékony. Feküdj a hátadra és nyújtsd ki a lábaidat és karjaidat. Emeld fel végtagjaidat úgy, mintha egy banánhoz hasonló ívet formálnál az egész testeddel. Fordulj a jobb oldaladra és tartsd meg a pózt 4-5 másodpercig, majd ismételd meg a bal oldaladon is. Ezek után fordulj át a hátadra és tartsd meg a banánszerű pózt, csak éppen most a másik irányba hajlítsd a testedet, hogy a lábaid és karjaid felfelé emelkedjenek. Ezt a teljes mozdulatsort legalább 5-ször végezd el.

 

6. Fekvőtámasz súlyemeléssel

Ez a gyakorlat remekül megmozgatja az izmokat. Fogj két kis súlyzót, majd helyezkedj fekvőtámasz-pozícióba úgy, hogy kezeiddel a súlyokat markolva támaszkodj a földön. A lábaidat helyezd kissé távol egymástól – ez segít megtartani az egyensúlyt a gyakorlat alatt. Emeld fel az egyik súlyt mellkasad mellé, majd helyezd vissza a földre és ismételd meg ezt a másik súllyal is. Mindkét karoddal 15-15 emelést végezz.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: