Őszi 3 napos mintaétrend, az alakod érdekében

nov. 08 | 2. oldal - fitnesslife.hu

HÁROMNAPOS MINTAÉTREND

 

  1. nap

 

Reggeli: Turmixolj össze 1 db körtét és 200 ml 1,5 %-os tejet, majd adj hozzá 2 ek natúr müzlit.

Tízórai: 1 kis fürt szőlő

Ebéd: 1 szelet grillezett csirkemellfilé sült zöldségekkel (paprika, hagyma, zöldbab)

Uzsonna: 1 db Túró Rudi

Vacsora: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, 1 pár virsli, 1 db paradicsom

 

  1. nap

 

Reggeli: 1 db korpás kifli, 2 vékony szelet pulykamellsonka, 1 db zöldpaprika

Tízórai: 200 g szilva

Ebéd: spenótfőzelék (a habarást teljes kiőrlésű lisztből és joghurtból vagy kefirből készítsd!), 1 db főtt tojás

Uzsonna: 1 db müzliszelet

Vacsora: 300 g párolt brokkoli, kevés reszelt sajttal megszórva

 

  1. nap

 

Reggeli: 2 szelet korpás kenyér paradicsom- és paprikakarikákkal, ráolvasztott mozzarellával

Tízórai: 200 ml paradicsomlé, 2 szelet extrudált kenyér

Ebéd: vegyes saláta (paradicsom, paprika, főtt tojás, retek, zöldsaláta, uborka) olívaolajos-ecetes dresszinggel, 1 szelet grillezett pulykamell

Uzsonna: 1 db nagy körte

Vacsora: 1 tányér burgonyakrémleves snidlinggel megszórva, 1 db puffasztottrizs-szelet

 

mindmegette.hu

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: