Fogyni szeretnél? Akkor ez legyen a reggelid:

máj. 18 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Nemrég még óva intettek minket a rendszeres tojásfogyasztástól, mára szerencsére a riasztó érvek elévültek, úgyhogy bátran szerepeltessük étrendünkben. Természetesen a mértékletesség elve most is működik, ahogy minden másnál is. Lássuk, miért a tojás az egyik legjobb választás reggelire, ha fogyni szeretnél:

Finom, ezerféleképpen variálható és jól indul vele a napod

Nincs még egy olyan élelmiszer, amiről annyi jót és rosszat hallottunk volna, mint a tojás. Nem is olyan régen még a koleszterintartalmától félt mindenki és dobálta ki a sárgáját, ami irtó nagy baromság volt.. Szerencsére mára már inkább értékes élettani tulajdonságai kerültek előtérbe.
A tojásról alkotott vegyes képünk annak is köszönhető, hogy sokféleképp elkészíthető nyersanyagról van szó: ehetjük klasszikusként reggelire- főtt vagy lágy tojás formájában, rántottaként, buggyantott tojásként vagy omlettként, főzelékünk feltétjeként, hidegtálak részeként vagy sütemények és palacsinták alapjaként.

 

Miben rejlik a tojásos reggelik “titka”? Lapozz>

A legtöbben most ezt olvassák:

Konkrétan a hajdináról, az amarántról és a quinoáról van szó. E három „álgabona” azonban valójában nem tartozik a gabonafélék csoportjába,

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: