Sikersztori Krisztától!

Már. 20 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Sziasztok! Ez az én történetem…

Az első és legfontosabb dolog, hogy lelkileg kell rendben lenni, és tényleg akarni kell. Az első képen látható alakot úgy „értem el”, hogy egészségesen és szénhidrát csökkentett étrendet követtem, és sportoltam heti 1-2x. Le akartam fogyni, de nem eléggé. Aztán december közepén bekattant valami és mivel szeretek szembemenni az emberekkel, karácsony előtt fogtam bele a kemény munkába. Nem szeretnék hazudni, kemény munka és kitartás kell hozzá. Elkezdtem számolni a kalóriákat, mert kíváncsi voltam, mennyit fogyasztok egy nap. Rájöttem, hogy hiába eszem salátát, húst és jó szénhidrátokat (zab, teljes kiőrlésű gabona, barna rizs stb), ha az elfogyasztott kalória sok. Beállítottam egy kb. 1300 kcal-os napi keretet és be kellett látnom, hogy ez jóval kevesebb, mint amit eddig ettem. Megszenvedtem vele, korgott rendesen a hasam, de egy idő után összeszűköl a gyomrod és hozzá is szoksz a dologhoz, plusz motivál az is, hogy lapos lesz a hasad, így hogy nem tömöd tele.

A másik legfontosabb dolog, hogy tényleg szeresd a sportot!

Én 6 éves korom óta mindig sportoltam valamit (balett, szertorna, majd kondi 6 évig- amit eddigre kicsit meguntam) és decemberben belevágtam a crossfitbe. Kezdetben nagyon nehéz volt, mert meg kellett tanulni helyesen elvégezni a gyakorlatokat. Az első két hétben nagyon kínos volt, hogy az edzőknek állandóan korrigálniuk kellett, de mivel látták rajtam, hogy igyekszem és akarom, türelmesek voltak velem. Körülbelül 2 hét után már mind a testemen, mind a teljesítményemen láttam a fejlődést. A mai napig minden órán egy kicsit meghalok, de visz tovább az a gondolat, hogy tudom, milyen büszke leszek magamra, ha nem adom fel. Heti 3x járok erre a típusú órára, plusz ha van időm egy 4. edzésre, akkor elmegyek még egy másmilyen csoportos órára vagy kondizok, futok egyet.

 

Mintaétrendet és az átalakulást a következő oldalon találod >>>

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: