Sikersztori Krisztától!

Már. 20 | 2. oldal - fitnesslife.hu

Az étrendem nagyon sok zöldségből, fehérjéből áll és kevés szénhidrátból, de a zsíroktól különösebben nem tartok (bizonyos kereteken belül).

Mintaétrendem:

Reggeli: általában zab vagy pufirizs tejföllel vagy sajttal-sonkával(2-3 darab) vagy tükörtojás 1 tojásból zöldségekkel
Tízórai: Natúr joghurt/kefír/saját készítésű túrókrém
Ebéd: sült hús salátával vagy párolt zöldséggel
Uzsonna: beugrom az update pékségbe, (de ott is csak Schwartz pékárut vagy túrórudit veszek!)
Vacsi: protein palacsinta: 1 adag Biotech fehérjéből és egy tojásból, amit kókuszzsírban sütök ki. Feltét általában túró: 1 nagy ek túró, egy kis tejföl, édesítőszer és a tetejére teszek egy kis gyümölcsöt.

Még egy tanácsot tudok adni

Jutalmazd magad, de ne étellel! Vegyél szép edzőruhákat, táplálékkiegészítőket, shakert stb. Nekem a fogyás csak akkor indult be, amikor leszoktattam magam a napi kis szelet cukormentes csokiról, paleo nasiról stb…

Sajnos nagyon sokat számít, ha pluszban megeszel napi 200kcalt, akkor is, ha az paleos. Persze ha egy adott napon valamiért kevesebbet ettél, akkor megteheted (kalóriaszámlálás).

És kövess fitt embereket a közösségi hálón! Engem nap, mint nap rengetegen inspirálnak instagramon azzal, hogy közzé teszik, mit esznek, mit sportolnak éppen!

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: