A súlycsökkentés 12 alapelve, ami Neked is segíthet

ápr. 04 | 1. oldal - fitnesslife.hu

A filmek, a média, a magazinok és a reklámok évek óta azt súlykolják bele a nőkbe és a fiatal lányokba, hogy a nádszálvékony testalkat a tökéletes. Emiatt sok lány a drasztikus diétákat, a koplalást vagy az illegális fogyasztószereket választja. A nyugati társadalmakban az étkezési zavarok, mint például a bulimia vagy az anorexia a leggyakoribb pszichoszomatikus betegségek közé sorolhatók.

Súlycsökkentés alapelvei: Meg kell találnunk az arany középutat!

A cél az legyen, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben, legyünk egészségesek, energikusak és fittek.

1. Együnk többször egy nap és ne a koplalást válasszuk!
Ilyenkor ugyanis szervezetünk „túlélő üzemmódba” lép és raktározni fog, minden egyes falat a zsírraktárba kerül.

2. Minőségi táplálékot válasszunk!
Együnk több fehér húst, zöldséget és inkább összetett szénhidrátokat fogyasszunk, egyszerű cukrok és gyorsan felszívódó szénhidrátok helyett.

3. Kerüljük a finomított szénhidrátokat!
Gyors vércukorszint emelkedést, majd csökkenést okoz és fáradtabbak leszünk tőle. Inkább válasszuk a minőségibb, lassú felszívódású szénhidrátokat (barna rizs, teljes kiőrlésű készítmények)

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: