A súlycsökkentés 12 alapelve, ami Neked is segíthet

ápr. 04 | 2. oldal - fitnesslife.hu

4. Igyunk sok folyadékot, ami lehetőség szerint víz és gyógytea legyen!
Enélkül nem indul be a fogyás, nem távoznak a méreganyagok, lassul az anyagcsere és előbukkannak testünk narancsmezői. Fogyassz naponta 3 liter folyadékot és magas víztartalmú zöldségeket.

5. Kell a rost!
Együnk magas rosttartalommal rendelkező élelmiszereket, amik segítik a szervezetünk természetes méregtelenítését és gyorsítják az emésztést.

6. Utolsó étkezésünk már ne tartalmazzon szénhidrátot (rizs, zab, teljes kiőrlésű kenyér, cukrok, péksütik, gyümölcsök)
Figyelj rá oda, hogy a lassú felszívódású szénhidrátokat inkább napközben fogyaszd, edzés előtt gyorsan felszívódásút.

7. Gyümölcsök közül válasszuk az alacsonyabb cukortartalmúakat és ezeket is reggelre vagy edzés előttre időzítsük
A gyümölcs egyszerű cukorként viselkedik szervezetünkben, inzulinemelkedést okoz és gátolja a fogyást. Bármennyi támadást is kapok emiatt, szigorú diétába szerintem akkor sem fér bele a gyümölcs. Én maximum 1-1 almát szoktam néha (havonta párszor) elfogyasztani és azt is délelőtt.

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: