Szemenszedett kifogások – A Tiéd melyik?

nov. 10 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Annak, aki sosem sportolt, valószínűleg nem kis nehézséget okoz beiktatni a sportot az életébe. Olykor még gyakorlott sportolókkal is megesik, hogy nagy szürke kedvetlenségükben elkezdenek kifogásokat gyártani. Nézzük csak mik a leggyakoribban és hogy tehetünk ellenük!

 

1. Nincs rá időm!

Biztos vagyok benne, hogy az összes kifogás közül ez a leggyakoribb, a legkézenfekvőbb! Az a helyzet, hogy nagyon kevés az az élethelyzet, amikor totál esélytelen beiktatni egy edzést a napunkba! Nem kell nagyban gondolkodni, elég egy 20 perces vagy fél órás futás. Ha csak ennyire futja, legyen ennyi, de csináld! Önmagadért! Lehet mindenki elvárásait és igényeit teljesíted a nap folyamán, ezért aztán lehetsz egy kicsit önző, amikor a napi 30-60 perces edzésedről van szó!

2. Elérhetetlen a célom, kár is belefogni!

El kell mondjam, hogy a célodat nem egy csettintésre fogod elérni! Sok kis lépés fog elvezetni odáig. De ha ma nem teszel érte, akkor csak egy helyben fogsz topogni és továbbra sem történik változás. Legyen mindig az a célod, hogy ma megtedd, ami rajtad áll, ami kell ahhoz, hogy elérd a kitűzött célt!

3. Nincs elég energiám!

Ez a másik leggyakrabban bevetett kifogás, amit általában hallunk. Általában azok használják, akik sajnos még nem jutottak el odáig, hogy a sport rendszeressé váljon az életükben. Ugyanis, ha fokozatosan, a terhelhetőségednek megfelelően edzel, akkor épp az ellenkezőjét tapasztalhatod meg: feltöltődsz energiával, sokkal kiegyensúlyozottabb és vidámabb is leszel!

Formás lábak, kerek hátsók, izmos hasfalak... Kövess minket Facebookon is! ➞
 

4. Nem használ semmit! Akkor minek kínozzam magam?

Ha az edzés semmit nem használ, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz! Valószínűleg nem megfelelő intenzitású az edzés, amit végzel. Mindenképp érdemes egy szakképzett edzőt felkeresned állapotfelmérés céljából, hogy valóban látható eredményeket tudj elérni. Másrészt nagyon fontos, hogy légy türelmes! Attól, hogy tegnap előtt elkezdtél edzeni, még nem fog látszani rajtad. A rád rakódott többlet súly sem 3nap alatt halmozódott fel, így hát a ledolgozásához is időre van szükség!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: