Sztárok tuti edzés tippjei a tökéletes alakért!

ápr. 26 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Készüljünk a következő nyárra gőzerővel!  Javítsd kis lassan és fokozatosan a hibáidat, őrizd meg tested azon részeinek formáját, amelyekkel meg vagy elégedve!  Nézzünk néhány tippet Hollywoodból:

 

Sztárok testedzőinek tippjei következnek

Nem titok, hogy az összes A listás hollywoodi sztár szuper alakja mögött áll egy kemény edző, akit nem hat meg, hogy kliense hány kasszasiker mozit vagy hány toplistás dalt produkált eddig. Nem kímélik őket sem, hiszen nekik is keményen meg kell dolgozniuk a csodás tónusú karokért, a feszes combokért vagy a lapos hasért. Tehát, ha az edzőteremben szenvedsz és izzadsz, gondolj arra, hogy bizony a hírességek is pont ugyanígy szenvednek és küzdenek a dögös formákért. Nincs kiskapu, nincs egyszerűbb út. Most megosztjuk veled azokat a gyakorlatokat, amelyek segítenek abban, hogy minél hamarabb elérhesd az álomtested.

Feszes farizom

Nem tudjuk, hogy szoktad-e nézni a Glee sorozatot, de ha valamelyik rajongó ismerősöd kérdezed Heather Morrisról biztos meg fogja említeni a formás fenekét. A 176 centis Heather titka egy újfajta mozgásforma a Piloxing. A különleges elnevezés a pilates, a box és a dancing azaz táncolás szavak kombinációja. Hetente háromszor egy órán át olyan gyakorlatokat végez, melyeket sokszor, egy lábon egyensúlyozva kell megcsinálni. Így jó alaposan megdolgoztatja a belső és külső izmokat is, amelyek eredményeképp lesz kerek és formás a popsija.

Ha szeretnéd kipróbálni a Piloxingot, látogass el Szerencsre vagy Monokra, ahol tanácsadónk, Földi Tímea tart csoportos órákat!
Elérhetőségeit ITT találod!

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: