Újrakezdés az életmódváltásban – 5 tipp a sikerhez

feb. 03 | 2. oldal - fitnesslife.hu
  1. NE LEGYÉL ÉJJELI BAGYOLY!

Tudtad, hogy az egészséges fogyáshoz megfelelő mennyiségű alvásra is szükségünk van? Fogadok, hogy igen. Teszel is érte? Erre már nem merek fogadni. Egy kutatás szerint napi 7-8 óra alvásra van szüksége a szervezetnek, többek között a fogyás szempontjából is. Érdemes kihagyni az éjféli sorozatot, filmet, a közösségi oldalakon való lógást.

  1. CSELEKEDJ!

Most, hogy elolvastad ezt a rövidke, ámde hasznos cikket, rájöhettél, hogy valóban nem atomfizika az életmódváltás, és újra képes vagy az életmódváltásra. Nyilván, nem pontos személyre szabott étrendet, edzéstervet kaptál, de ha újra az a célod, hogy csinos, feszes, sportos legyél, eldobod a kezedben lévő csokit, előszeded a sportcuccodat és neki vágsz újra ennek a csodás utazásnak.

 

Földi Tímea / wellness-fitness-életmód tanácsadó, aerobik és piloxing oktató

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: