„Úszógumigyilkosok” – tévhitek és megoldások!

nov. 20 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Súlytöbbletünket illetőleg legtöbbször talán olyan tévhitekkel takarózunk, amikről sejteni lehet, hogy valahol sántítanak. Az alábbiak közül lehet akad olyan, ami számodra is ismerős! De ne aggódj! Adunk rá megoldást is!

 

Hogyan tűnik el az úszógumi?

1. ”A genetikám miatt vagyok kövér!”

Igen, valóban van némi igazság abban, hogy a géneknek is van szerepük az elhízásban, de sajnos ez csak minimális! Ha a helytelen kajálással és a mozgásszegény életmóddal még rá is teszel egy lapáttal, akkor az biztosan egyenes út az egyre súlyosabb testtömeg megszerzése felé. Arról nem is beszélve, hogy az elhízás mennyi más betegséget von maga után!

Megoldás: táplálkozz tudatosan, iktasd be a sportot a mindennapjaidba! Az este 6 után nem eszünk dolgot el kell felejteni! Szabad enni nyugodtan, csak az nem mindegy, hogy mit! Este már érdemes kerülni a szénhidrátokat (kenyérfélék, pékáruk, cukros ételek főleg!), helyettük egyél inkább zöldségeket párolva vagy nyersen, sovány húst, túrót, tojást, sovány sajtot.

 

 

Formás lábak, kerek hátsók, izmos hasfalak... Kövess minket Facebookon is! ➞
 

2. ”Minden nap végzek hasizom gyakorlatokat! Biztos eltűnik a zsírpárnám!”

Jó volna, de sajnos ez nem igaz! Ha naponként hasazol, akkor valószínűleg szép erős hasizomra teszel szert, de a zsírpánáktól ez nem fog látszódni!

Megoldás: ahhoz, hogy az úszógumi eltűnjön, a konyhádat kell megreformálnod! Csinálhatsz több ezer felülést naponta, ha az étkezésre nem figyelsz oda! Sikerességed 70%-a bizony a kajáláson múlik! Ami még segítheti a zsírégetésed, azok a kardió jellegű és a teljes testet megmozgató (akár súlyzós) edzések, mint pl. a futás, úszás, elliptukus tréner, ugrálókötél, evezés, síelés, saját testsúlyos gyakorlatok köredzésben kombinálva, négyütemű fekvőtámasz stb.

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: