A zsírégetés Szent Grálja – Így fuss vagy gyalogolj hatékonyan

máj. 28 | 2. oldal - fitnesslife.hu


3 ok amiért nőként is végezz súlyzós edzést:

1. Gyorsítja a zsírveszteséget, ha kardioval kombinálod!

Ha egy edzés, amely csak a kardióra támaszkodik a zsírvesztés miatt, egy idő után stagnáláshoz vezet, mivel a szervezet alkalmazkodni fog az adott mozgásformához. Ezért kell neked a súlyos edzés, miközben a kardiot kicsit háttérbe szorítod. Közelmúltban megjelent tanulmány kimutatta, hogy a párhuzamosan végzett edzés(a súlyzós és az állóképességi kombinációja) nagymértékben növelte súlycsökkentésnél az anyagcserét.

2. Laposból gömbölyűt!

A legtöbb nő úgy érzi, hogy a legjobb módja a annak, hogy testüket átalakítsák és tónusosabb megjelenést érjenek el ha ész nélkül kardióznak. A valóság az, hogy a kerek formákhoz, az erő növelése és az izom építése a legjobb módszer. Az alacsony / közepes intenzitású kardió során izomtömeget veszthetsz és elveszted a tónusosságod igy. Ugyan lecsökkented a testsúlyodat, de megnöveled a testzsírod százalékarányát (azaz “zsíros” leszel). 
Ne legyél puhány! Ragadj vasat!

 

  1. Jobb alvásminőség!

    A nők 6-8 órás éjszakai alvásra kell törekedjenek, és gyakran a stressz és a rossz hangulat miatt elmaradnak ettől a tartománytól. Számos tanulmány kimutatta, hogy a tartós edzésprogram, amely erőteljes súlyzózást tartalmaz, nagymértékben javíthatja az alvás minőségét. Tény, hogy ez a mozgásforma hatékony gyógymódot nyújt az álmatlanságban szenvedő betegek számára is.

    Keress bizalommal! Érjük el együtt a célodat!
    Török Evelin

    https://www.facebook.com/eviedzofehervar/

    torokevelin.evelin@gmail.com

    0670/2231241

Ha tetszett a cikk, oszd meg az ismerőseiddel!

Ez is érdekelhet: