Zsírfaló, popsifeszesítő edzésterv otthonra

aug. 21 | 1. oldal - fitnesslife.hu

Mindenkinek vágyálma a feszes sportos test. Van, aki bevallja és van, aki nem. Van, aki tesz érte és van, aki nem. Hoztunk nektek pár gyakorlat sort, hogy kicsit színesíthesd az edzéseid. Ezekkel abszolút aktiválhatod a combod, hátsód, nyakad és úgy kb minden testrészed! Az akaraterőn kívül csak egy székre és egy fitnesz szalagra lesz szükséged.

A feszes hátsóért

Feküdj hanyatt, nyújtott bal lábad emeld magasba! Jobb lábad hajlítsd be úgy, hogy lábfejjel érintsd a bal térded! Belégzésre nagyon ügyelj. Mindkét kezeddel fogd át nyújtott bal lábad, és húzd magad felé!

Kilégzés. Oldalcserével folytasd! Ismétlés 10-szer

 

A gyönyörű lábakért

 

Állj oldalt egy szék mellé, jobb karral támaszkodj meg a szék háttámláján! A has feszes. Belégzés. Bal lábad emeld térd-, illetve csípőmagasságba!

 

Kilégzés. A pozíciót tartsd 1 percig, majd lassan engedd le a lábad, és lélegezz ki!

Formás lábak, kerek hátsók, izmos hasfalak... Kövess minket Facebookon is! ➞
 

 

Ismétlés 8-16-szor. Lábcserével folytasd!

 

Az erős és stabil nyakért

 

A kiinduló helyzet ugyanaz, mint az előző gyakorlatnál. Hasad feszítsd meg, vállad ejtsd le! Bal kézzel fogd át a fejed! Belégzés után bal füled húzd a bal vállad felé!

 

Kilégzés, lazítás. Végezd a gyakorlatot a másik oldalon is! Ismétlés mindkét oldalon 10-szer.

 

Erősítsd a popsit és a lábakat

 

Feküdj hanyatt, két karod kulcsold össze a fejed mögött! Jobb lábad hajlítsd be, támaszkodj a sarkadon! Hajlítsd be a bal lábad, bokádat fektesd a jobb térdedre! A medencédet lassan emeld meg az ágyékcsigolyádig, tartsd a pozíciót, majd engedd vissza!

 

Ismétlés 8-szor. Oldalcserével folytasd!

 

A cikk a következő oldalon folytatódik:

Ez is érdekelhet: