
Bruce Willis és a HELL
Minden idők egyik legnagyobb akciófilm-sztárja szerződést kötött a HELL-lel, így a neve mostantól összefonódik a márkával. A világhírű színész főszereplésével forgatott reklámfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ több másik országában.
„A HELL ENERGY márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willis-re esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre” – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója.
„A világsztárra épülő kampány egyszerre indul a HELL közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával”
– tette hozzá.
A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg – írja a Blikk. A cél az volt, hogy elhagyjanak minden korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, például a gyors autókat, a sebesség, vagy a bulizást.
Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.
A 100 százalékban magyar tulajdonú HELL ENERGY jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében. A cég 10 év alatt igazi sikertörténetet valósított meg, aminek következtében mára a világ egyik legjelentősebb energiaital-márkájaként tartják számon.
A reklámfilmet is megnézheted, a következő oldalon. LAPOZZ!
A cikk a következő oldalon folytatódik: